.

Beantwoord

Ik heb MB’s bij gekocht, maar waarom ben ik ze dan kwijt de volgende maand?

  • 25 October 2020
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Badge

Mbs vanuit bundel waren op dus heb ik 500mbs bijgekocht. Waarom dan als de dagen om zijn en mijn bundel opnieuw begint ben ik de mbs kwijt wat ik extra betaald heb. Dat is geld buiten mijn simyo bundel om. Waarom kan ik deze niet houden - ze hebben uiteindelijk extra geld gekost???

icon

Beste antwoord door Tessanne 25 October 2020, 17:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dag @Lozzie, als ik jouw bericht goed begrijp, ben je je extra aangeschafte MB’s kwijt geraakt, die je aan hebt geschaft gedurende een maand, omdat je op een zeker moment MB’s tekort kwam. En nu vraag je je af, waarom dat zo is.

Wel nu, dat is (wellicht helaas) een voorwaarde bij Simyo. MB’s die je gedurende een maand hebt aangeschaft vervallen op de eerste dag van de nieuwe maand, wanneer je nieuwe bundel weer in gaat:

Wat gebeurt er als ik MB’s over heb?
Op de eerste dag van de volgende maand gaat je normale internetbundel in. De MB’s die je nog over hebt, komen dan te vervallen.

Bron: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-koop-ik-extra-mbs-2508

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lozzie,

Welkom terug op het Simyo forum! 

Goed dat je contact opneemt! Ik kan me voorstellen dat je hier graag wat duidelijkheid over krijgt. Wat RicoK aangeeft klopt helemaal. Je koopt de extra MB's voor diezelfde maand. Als die maand voorbij is, zijn jouw MB's dus ook niet meer geldig. Als je voor de volgende maand meer MB's nodig hebt kun je ook je bundel naar boven aanpassen. 

 

Omdat ik het toch jammer vind dat je hierover zo teleurgesteld bent, heb ik een klein extraatje voor je neergezet in jouw Mijn Simyo omgeving. Ik zal je in een privéberichtje even vertellen wat dit precies inhoudt. 

 

Mocht je hier nog vragen hebben, laat het gerust weten! 

Bedankt voor de heldere uitleg RicoK!

Groetjes,

Tessanne

Badge

Hai Guys

 

mag ik jullie bedanken voor jullie snelle reactie op mijn vraag. 
 

Tessanne

ik heb je prive bericht gezien en gereageerd 

 

dank je wel

 

Lozzie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Lozzie,

 

Graag gedaan, mocht je in de toekomst ergens in de tegen aan lopen dan zien we je graag terug op het forum. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer