.

Beantwoord

Ik heb een verdubbelbundel, kan ik na aanpassen weer terug op diezelfde bundel?

  • 26 June 2019
  • 4 reacties
  • 561 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik betaal op dit moment 4 euro voor 2000 MB. Ik heb dit een keer gekregen omdat ik al lang bij jullie lid ben. De normale prijs voor 2000 MB is 8 euro op dit moment. Als ik mijn abonnement 1 maand verhoog naar bijvoorbeeld 8 GB, kan ik daarna weer naar 2000 MB voor 4 euro?

Groetjes,

Raymond
icon

Beste antwoord door Ray 26 June 2019, 13:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Helaas niet. Want de bundel die je nu heb was een actie bundel en die biedt Simyo niet meer aan. Als het goed is krijg je ook een melding te zien op je MijnSimyo bij de pagina waar je jouw bundels aanpast.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Raymond-,

Welkom op het Simyo forum!

Zoals Ray al aangaf is dit inderdaad niet mogelijk. Deze actie is namelijk niet meer geldig. Deze was maar enkele maanden beschikbaar voor oude en nieuwe klanten. Zolang je deze bundel niet wijzigt, krijg je deze nog steeds. Maar na een wijziging is deze niet meer te kiezen omdat we hem niet meer aanbieden.

Thanks voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin
Badge
Wauw, maar goed dat ik dit op tijd zie... Nogal waardeloze aktie om je vaste klanten kwijt te raken! Eerst lekker maken en dan bestraffen, zo voel ik het wel (ook al zal het wel zijn zoals het nu is)

Kan niet terugvinden in m'n emails dat dit een tijdelijke aktie was, dacht dat het juist was doorgevoerd om beter te kunnen concurreren met goedkopere providers die hetzelfde of zelf meer bieden!

Jammer want ik denk dat ik een paar accounts dan toch maar omzet naar Simpel want dan scheelt het teveel
Reputatie 5
Badge +4
Hoi MT18,

Jammer dat je het zo ziet. Het was een tijdelijke actie en voor iedereen die hierna zijn bundels laat staan mag hier zo lang gebruik van maken als hij wilt. Dat lijkt mij een prima deal. Bij de supermarkt krijg je ook niet je leven lang korting op cola omdat de supermarkt hier in januari een actie voor had.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag. Voor nu een heel fijn weekend verder.

Groetjes,

Kevin

Reageer