.

Beantwoord

Hou ik Simyo Compleet bij overstap naar Solcon?

  • 29 February 2020
  • 4 reacties
  • 473 Bekeken

Wij hebben geen KPN compleet meer in verband met aanleg glasvezel. Geldt de MB verdubbelaar van KPN nog steeds bij een Solcon abbonement? 

icon

Beste antwoord door Ouael 1 March 2020, 11:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dit lijkt een vraag waarbij je ook zelf het antwoord kunt bedenken…..:rolling_eyes: .

Nee, alleen bij KPN.

Reputatie 4
Badge +4

Hey irisgb.,

 

Welkom op het Simyo forum! 

Helaas komt je Simyo Compleet te vervallen als je overstapt van KPN naar Solcon. De verdubbeling blijft als als je kiest voor KPN glasvezel, maar dan moet het natuurlijk wel in je buurt worden aangeboden. Check op Mijn Simyo hoe je bundels eruit komen te zien zonder de verdubbeling.

 

@ RicoK: Dank je wel voor je reactie, maar dat kon wel iets aardiger 😊

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Reputatie 7

@ RicoK: Dank je wel voor je reactie, maar dat kon wel iets aardiger 😊


Graag gedaan, maar, oei, het tweede deel van je reactie zag ik niet aankomen. Als mijn reactie (ook) als onaardig kan worden opgevat dan spijt mij dat, want dat is in het geheel niet de/mijn bedoeling.

 

Maar wel zou ik graag willen weten welk deel van mijn reactie dan als onaardig kan worden bestempeld, zodat ik daar dan in het vervolg rekening mee kan houden 😉

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RicoK,

 

Gelukkig maar! Ik kon me al niet voorstellen dat dat jouw bedoeling was. Soms komen dingen wat anders over als je het typt. :wink::smile:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer