.

Beantwoord

Hoge kosten

  • 11 October 2012
  • 10 reacties
  • 486 Bekeken

Badge +1
Waarom heb ik te maken met hoge kosten, en word niets van me bundel gedaan, ik heb deze sim only pas 2 dagen en bij verbruikskosten staat 27 euro betalen, dat zou dan bovenop me bundel zijn, maar me bundel is nog helemaal vol? Ik heb niet gekozen voor nummerbehoud
icon

Beste antwoord door Alex 11 October 2012, 16:45

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +1
Aub ik word gek kan er iemand antwoorden
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Simyodaisy,

We proberen op het forum binnen 1 werkdag te reageren. Door een fout in ons systeem staan je bundels technisch niet goed. Dit probleem wordt door ons systeem automatisch opgelost. Ik zie dat jou aansluiting ook tussen de nog op te lossen nummer staat. Naar alle waarschijnlijkheid is dit voor uiterlijk dit weekend opgelost. De onterecht berekende verbruikskosten zullen niet in rekening worden gebracht. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +1
bedankt alex voor het antwoorden, ik ben gerustgesteld gr daisy
Badge +1
Het is nog geen weekend maar het probleem is ook nog niet opgelost
Badge
ik ga ook heel snel door mijn bundel heen terwijl ik eigenlijk helemaal niet veel doe met mijn mb's?!
Ik heb er 500 maar daar zijn er nu nog maar 300 van over...
Ik heb pas 2 dagen een abbo.
Hoe kan dit?
Badge +6
Beste Simyodaisy,

De IT afdeling is hard bezig met het probleem dat de bundels niet zijn geactiveerd.Ik hoop dat dit vandaag opgelost is.
Badge +6
Beste Anniek,

Heb je bepaalde apps op je toestel geïnstalleerd die wellicht op de achter grond blijven draaien en daardoor internet blijven gebruiken.
Badge +1
Tot nu toe niks pfff
Badge +1
Jaa werkt weer!
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het weer werkt Simyodaisy.

Groetjes,

Alex

Reageer