.

Beantwoord

Hoe zit het met mijn contractduur?


Badge
Hallo,

Normaalgesproken zou ik moeten kunnen zien tot hoe lang mijn contract duurt. Echter staat dat niet waar het zou moeten staan, tenminste waar ik lees dat het zou moeten staan. Kan ik daar duidelijkheid over krijgen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ruud 19 March 2015, 13:55

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jagersma,

Leuk om te zien dat jij jouw vraag hier op ons forum stelt:D

Ik zie aan je gegevens dat je al voorbij je einddatum bent. Je aansluiting is dus maandelijks opzegbaar. En omdat er geen einddatum meer is, wordt deze ook niet weergegeven op de aangegeven plaats 😉

Is alles je zo duidelijk?

Ik heb net mijn simkaart binnen, een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten. Nu registreer ik mijn simkaart op de Simyo-app en moet ik akkoord geven voor een duur van 1 jaar met daarna pas maandelijkse opzegbaarheid. Dat is wel heel tricky en nu kan ik dus niets. 

Ik vermoed dat je een nieuwe klant bent? Je plaatst je vraag namelijk in een 5 jaar oud topic over de einddatum van een huidig contract. Een moderator (Medewerker Simyo) zal dit voor je corrigeren. 

 

Kun je een screenshot plaatsen van wat je te zien krijgt? Maskeer eventuele privé gegevens. 

Dit is het topic dat ik vond met jullie zoekfunctie


Maar dank voor je reactie! Ik heb inmiddels contact met een collega via de livechat. 

Jullie is ook een klant, Ray is een behulpzame klant.

Oh sorry! Dat had ik even niet door. Helemaal super dan, je reactie Ray!

Ray en Friesian, beiden dank en een fijn weekend!

Jij ook een fijn weekend en neem dus aan dat het is opgelost :)

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten, ondanks het coronavirus.

Heb een fijn weekend.

 

Dank! Nee, het is nog niet opgelost. Maar er wordt met man en macht aan gewerkt. Voor een abonnement van 6 euro
 😂. Maar er zijn ergere dingen! Het is vast zo opgelost 😊

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Lekkerbellen, 

Ik heb even gekeken en zo te zien heb je nu gewoon een maandelijks opzegbaar abonnement met € 6,- aan abonnementskosten! Lijkt erop dat het opgelost is dus :wink:

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes, 
Bas

Hallo Bas,

Inderdaad leek het daar even op. Tot ik zojuist een e-mail ontving van jullie dat mijn abonnement is gewijzigd naar een jaarabonnement
 
 

ik hoop niet dat deze hele gang van zaken erop gericht is om mensen ongewild een jaarabonnement toe te bedelen
. ik heb natuurlijk gereageerd op de e-mail en heb vooralsnog goede hoop dat het hersteld wordt. 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Lekkerbellen,

 

Oei, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik moet wel zeggen, als er een jaarabonnement aangevraagd wordt moet daar met meerdere knoppen een bevestiging voor worden gegeven. Ook staat er dan 'verlenging  met een jaar’. Maar je mag hier natuurlijk van afzien. Je kan dan je verlenging  binnen 14 dagen annuleren via www.simyo.nl/annuleren en dan zetten wij de oude situatie weer voor je op je abonnement.

Heb je nog vragen voor mij? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

Ik heb het niet naar een jaarabonnement omgezet 😂😂.

Ik wilde een maandabonnement.

Ik heb een maandabonnement afgesloten.

Ik heb een maandabonnement bevestigd gekregen van Belsimpel.

Ik wilde m’n ontvangen simkaart registreren en kreeg een venster met “12-maanden” te zien.

ik trek vervolgens aan de bel en mijn abonnement wordt ineens gewijzigd naar 12 maanden.

ik trek weer aan de bel, omdat de fouten zich nu stapelen.

Vanochtend bericht dat het hersteld is naar een maandelijks opzegbaar abonnement.

Enkel de tekst in jullie app schijnt nog steeds foutief te zijn, waardoor dit vaker gaat gebeuren (tenzij mensen niet lezen en blind op ‘Akkoord’ drukken).

 

Wat mij betreft is het klaar zo. Ik kan in ieder geval bellen! 😁

Allemaal fijn weekend!

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Lekkerbellen, 

Je kunt het berichtje van mijn collega als niet verzonden beschouwen hoor :smile:

Wat je nu nog terugziet van je jaarcontract zijn inderdaad weergave-issues maar dat zou per 1 april niet meer te zien moeten zijn. Bij deze nogmaals de bevestiging dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt (en houdt) voor € 6,- per maand :grin:

Stay safe!

Groetjes, 
Bas

Reageer