.

Beantwoord

Hoe zit het met mijn bundelwijziging?

  • 21 December 2012
  • 3 reacties
  • 467 Bekeken

Ik heb een belbundel en een internet bundel. Ik heb zojuist mijn belbundel gewijzigd. Op mijn overzichtpagina zie ik voor de huidige situatie mijn bel- en mijn intenet bundel. Voor de nieuwe situatie wordt alleen de belbundel getoond.
Mijn vraag: Als ik mijn belbundel wijzig, heeft dit dan gevolgen voor de internet bundel, of loopt de internet bundel ongewijzigd door
icon

Beste antwoord door Wayne 24 December 2012, 14:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum sj@kko,

Indien je jouw belbundel hebt gewijzigd zal jouw internetbundel ongewijzigd doorlopen.
Sorry maar heb nu geen antwoord op mijn vraag? Ik ga niet betalen voor iets wat ik die maand niet heb gekregen?! Ik heb het voor de maand juli ingesteld en niet voor de maand juni? Als die niet word opgelost stap ik en mijn moeder allebei bij jullie op.
Ik ben nu best geïrriteerd.. want jullie bereiken lijkt tegenwoordig onmogelijk.Het antwoord wat ik krijg kan ik helemaal niks mee.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi IlonkaStaal,

Ik zie dat je in dit topic een vraag had gesteld. We streven er naar om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden. In de tussentijd kan het zijn dat andere forumleden je helpen. Op jouw vraag heeft de leon gereageerd 🙂 Als je graag sneller een reactie wilt ontvangen, dan kun je het beste met ons telefonisch contact opnemen of je vraag via Twitter stellen.

In gevolg raad ik je aan om op één plaatst je vragen te stellen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk en kunnen we je makkelijker helpen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je dit plaatsen in het andere topic. Daar heb ik je vraag ook beantwoord. Alvast bedankt.

Reageer