.

Beantwoord

Hoe zeg ik mijn jaarabonnement op?

  • 29 September 2013
  • 8 reacties
  • 6223 Bekeken

Badge +1
hoi forum
ik wil mijn abbo opzeggen.
maar er staat bij mijn gegevens dan het volgend:

Je contractperiode loopt tot en met 11-10-2013.
Je kan je Simyo abonnement 1 maand voor het einde van je contractsperiode opzeggen.

dan zou je toch zeggen dat ik mijn abbo deze maand (11-10-2013) op zou moeten kunnen opzeggen.

maar dat gaat dus niet, terwijl mijn abbo in sept 2012 is in gegaan.

dus hoe zit het opzeggen nu????
icon

Beste antwoord door Charlene 3 October 2013, 11:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi sphinx,

Dat lijkt me inderdaad niet te kloppen... Wil je trouwens opzeggen, of ben je gewoon nieuwsgierig?
Mocht je echt willen opzeggen en je wil nummer meenemen naar een andere provider, kun je het beste nummerbehoud laten uitvoeren door je nieuwe provider? Zij zeggen dan op voor je, en je nummer gaat naadloos over.
Badge +1
Hoi sphinx,

Dat lijkt me inderdaad niet te kloppen... Wil je trouwens opzeggen, of ben je gewoon nieuwsgierig?
Mocht je echt willen opzeggen en je wil nummer meenemen naar een andere provider, kun je het beste nummerbehoud laten uitvoeren door je nieuwe provider? Zij zeggen dan op voor je, en je nummer gaat naadloos over.


nee,wil mijn nr niet meenemen.
maar wil het abbo wel opzeggen, wat dus nog steeds niet kan???
dus zou ik willen vragen of jij dat zou kunnen/willen regelen voor mij.
grtz jan
Badge +8
nee,wil mijn nr niet meenemen.
maar wil het abbo wel opzeggen, wat dus nog steeds niet kan???
dus zou ik willen vragen of jij dat zou kunnen/willen regelen voor mij.
grtz jan



Hoi sphinx,

Je contract loopt inderdaad tot 11-10-2013. Je zou dus zeker moeten kunnen opzeggen. Wanneer je dat nu via Mijn Simyo in orde maakt, gaat dit op 1-11-2013 in. Wanneer dit vandaag nog steeds niet lukt, adviseer ik je om het op 12-10-2013 weer te proberen. Ook dan stopt je abonnement op 1-11.

Groetjes,
Charlene
Badge +1
nee,wil mijn nr niet meenemen.
maar wil het abbo wel opzeggen, wat dus nog steeds niet kan???
dus zou ik willen vragen of jij dat zou kunnen/willen regelen voor mij.
grtz jan



Hoi sphinx,

Je contract loopt inderdaad tot 11-10-2013. Je zou dus zeker moeten kunnen opzeggen. Wanneer je dat nu via Mijn Simyo in orde maakt, gaat dit op 1-11-2013 in. Wanneer dit vandaag nog steeds niet lukt, adviseer ik je om het op 12-10-2013 weer te proberen. Ook dan stopt je abonnement op 1-11.

Groetjes,
Charlene

hoi charlene.
ik heb het net nog ff geprobeerd, maar kom niet verder tot de mededeling van 11-10-2013.
blijft me niets anders dan het op 12-11-2013 nog eens te proberen, blijft natuurlijk wel een vreemde zaak.
grtz
Badge +8
hoi charlene.
ik heb het net nog ff geprobeerd, maar kom niet verder tot de mededeling van 11-10-2013.
blijft me niets anders dan het op 12-11-2013 nog eens te proberen, blijft natuurlijk wel een vreemde zaak.
grtz


Hoi sphinx,

Op 12-10 al, hè. Dan moet het zeker lukken :)

Groetjes, Charlene
Hoi in wil mijn abonnement opzeggen maar waar moet ik dat doen zie nergens waar dat kan
Reputatie 3
Badge +9
Inloggen "mijn Simyo" en dan naar "Mijn gegevens" daar staat "mijn abonnement opzeggen".

Mag ik vragen waarom je Simyo gaat verlaten?
Badge +6
Hoi in wil mijn abonnement opzeggen maar waar moet ik dat doen zie nergens waar dat kan

Hoi louise88, welkom op het forum!

Ik zie dat je inmiddels je abonnement al hebt opgezegd, jammer dat je ons gaat verlaten :(

Net als Martijn® ben ik benieuwd waarom dit het geval is?

@Martijn®, dankjewel voor met antwoord! 🙂

Reageer