.

Beantwoord

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

  • 12 September 2016
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Badge
Waar kan ik mijn abonnement stop zetten ik heb maandelijks
icon

Beste antwoord door PaulH 12 September 2016, 16:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Tube,

zie https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-sim-only-opzeggen-307
voor info.
Dit is wat er in staat:
We vinden het jammer dat je wil opzeggen. Ben je ergens ontevreden over? Dan willen we graag met je in gesprek om dit voor je op te lossen. Je kunt de klantenservice bereiken via ons Forum, Twitter, het contactformulier of telefonisch op werkdagen van 09:00 - 17:30 uur op 1200 (gratis vanaf je Simyo nummer) of 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek).

Ben je vooral op zoek naar een nieuwe telefoon? Kijk dan in onze Telefoonshop.

Weet je zeker dat je je abonnement wil opzeggen? Dan kan dat op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Zorg dat je alle stappen doorloopt om je opzegging per e-mail bevestigd te krijgen.

Let op:

Wil je je telefoonnummer meenemen? Lees dan dit.
Hier leggen we uit wanneer je abonnement precies stopt.
Heb je nog een lopend contract? Dan kun je je abonnement afkopen. Wil je daar meer over weten? Kijk dan hier.


Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tube,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Ik zie dat PaulH je al van de juiste informatie heeft voorzien. Je kunt je abonnement opzeggen via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Abonnement. Wanneer je alle stappen hebt doorlopen, eindigt je abonnement op de eerste dag van de komende maand. Wanneer je wilt overstappen met nummerbehoud, dan hoef je niet apart op te zeggen. Dat regelt je nieuwe provider voor je!

Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je goede uitleg!

Reageer