.

Vraag

Hoe worden de prijzen van de DEALS bij Simyo bepaald?

  • 20 November 2021
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Badge +2

Waarom start Simyo met een bundel van 1Gb voor €4. En kost een bundel van 6Gb €7.

Zou het niet handiger/beter zijn de bundel van 1Gb op te waarderen naar bv 4Gb voor €4?

Wat is nu nog 1Gb.


6 reacties

Er is momenteel een Black Friday actie gaande. Die 6GB is normaliter een 3GB bundel voor €7,-

Het is dan ook 3GB + 3GB gratis. Maar door de actie zie je nu deze verschillen.

de 1 GB bundel is niet meegenomen in de Black Friday actie. 

 

Actie bundels van hoog naar laag uitgezonderd de 1GB bundel.

 

Badge +2

Ja. Dat is duidelijk. Maar ik stel voor om de 1Gb structureel naar 4Gb te verhogen voor €4. Omdat 1Gb weinig tot niets meer voorstelt.

Misschien is het een idee als 1GB te weinig is voor je om dan een bundel te kiezen die beter bij jou past.😉

Er zullen altijd klanten zijn die er wel baat bij hebben. Er bestaat al een 3GB bundel als je de Black Friday deal en Simyo compleet niet mee telt. Ik heb dankzij Simyo compleet 2GB en dat is voor mij meer dan zat. 

 

 

 

Reputatie 7

Ja. Dat is duidelijk. Maar ik stel voor om de 1Gb structureel naar 4Gb te verhogen voor €4. Omdat 1Gb weinig tot niets meer voorstelt.

Dit ben ik niet met je eens. Als je gebruik maakt van bijvoorbeeld Spotify, je navigeert online en wilt ook nog eens je Facebook tijdlijn bekijken en bewerken, laat staan een YouTube filmpje bekijken, ja, dan zou je een uitdaging kunnen hebben aan de 1GB databundel….

Echter, omdat niet iedereen hetzelfde ge- en verbruik heeft, worden verschillende bundels aangeboden, waarbij je, zoals @Friesian aangeeft, de bundel moet kiezen die bij jou zal passen.

Zolang er ook nog steeds gebruikers zijn die genoeg hebben aan hun 1GB bundel zal deze aangeboden blijven worden.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben blij met mijn klassieke 2GB bundel voor 4 euro… Zonder black-friday of Simyo compleet korting!

Simyo kiest heel bewust de grootte en prijs van hun bundel; Net als elke provider! Daar zit een hoop psychologie achter. "Klein”-verpakkingen zijn vaak in verhouding duur en hoe groter hoe voordeliger, maar soms ook wel 'te groot’, waardoor deze niet volledig wordt verbruikt.

Reageer