.

Beantwoord

Hoe worden de belminuten afgerond naar boven?

  • 26 June 2020
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Badge

Hoe kan het zo zijn dat ik in mijn simyo app bij verbruikte minuten zie staan dat ik 6 minuten en 3 sec heb gebeld en dit af wordt gerond naar 10 minuten?? Dit gebeurd alle dagen zie ik , zo ben ik wel erg veel minuten kwijt op het eind vd maand!!

zou mij voor kunnen stellen dat 6 min en 3 sec wordt afgerond naar 7 maar naar 10!! Dit vind ik echt te gek!

vervolgens moet je extra betalen omdat je buiten je bundel komt..🤔 die je dus niet eens verbruikt hebt eigenlijk

icon

Beste antwoord door Tessanne 26 June 2020, 13:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sar,

 

Je hebt 2 topics aangemaakt met dezelfde vraag (zoals RicoK al opgemerkt had), dus ik heb die andere verwijderd en zal hier verder ingaan op jouw vraag. 

 

Welkom op het Simyo Forum! Ik snap dat je graag wilt weten hoe het zit! 

Bij Simyo ronden we inderdaad per gesprek de minuten af. We ronden niet verschillende gesprekken die in totaal 6 minuten en 3 seconden hebben geduurd af naar 7 minuten.

 

Wat ik erg vervelend vind, is dat je minuten bent gaan gebruiken buiten de bundel.  Om die reden heb ik een kleinigheidje voor je klaargezet in Mijn Simyo. Verder zou je nog kunnen overwegen om een onbeperkt bellen bundel aan te schaffen. Als je de bundels in juni nog wijzigt, gaan deze in juli al in.   :)

 

Mocht je hier nog vragen over hebben, reageer gerust! Alvast een heel fijn weekend gewenst!

 

RicoK bedankt voor het meedenken! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@Sar Welkom op het forum!

Zoals jij het stelt klinkt het wel bijzonder, maar kijk ook eens naar het aantal gesprekken. Niet het totale aantal belminuten wordt afgerond, maar er wordt afgerond per gesprek.

Badge

Oke bedankt!!

en ik heb het abbonnement omgezet👍🏻👍🏻

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sar,

 

Graag gedaan! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer