.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet bij combinatie met KPN internet?

  • 18 March 2018
  • 35 reacties
  • 7699 Bekeken

Badge +1
Ik heb Simyo en KPN tv en internet, en zag dat je hierbij korting kon krijgen. Toen ik dit aan wou kruizen in de app, kreeg ik echter de melding dat dit niet mogelijk was
icon

Beste antwoord door franswon 18 March 2018, 12:45

Bekijk originele reactie

35 reacties

Op haar naam klikken en dan op stuur privébericht ☺️

Hallo Daisy.

Hoe maak ik er een priveberichtje van.?

De optie staat er wel op, maar dan vaag gedrukt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jalk,

 

Kun je mij anders even een privéberichtje sturen met jouw gegevens en om welk telefoonnummer(s) het gaat? Je noemt namelijk een ander nummer in je post dan waar je mee geregistreerd staat. Ik kijk graag even met je mee!

 

Groetjes,

Daisy

 

Thanks voor de hulp mannen!

@Tessanne.

 

 

Reputatie 7

@Jalk Wat jouw vraag betreft, daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Zoals gezegd, een moderator = Simyo medewerker zal dit oppakken.

Fijne dag nog.

@RicoK 

Beste Rico, mijn wiegje was al voor de tweede wereldoorlog door mij bezet.

Dus ben ik blij dat ik sommige moderne dingen snap, wat ik niet snap is dat hulp schijnbaar altijd ingewikkeld moet zijn.

Is het soms zo, dat alleen een app op je mobiel, geschikt is om Simyo compleet te activeren.?

Gr Jalk.

Reputatie 7

@Jalk Een moderator = Simyo medewerker zal dit verder oppakken. Wat betreft het Nr. dat je 2 posts terug opgaf, dat lijkt een telefoonnummer te zijn. Dit is hoogst onhandig! Want, wees je je ervan bewust dat dit een openbaar forum is. En een telefoonnummer is naar mijn idee tamelijk privacy gevoelig. Maar al zou het geen telefoonnummer zijn, maar een contractnummer of iets dergelijks dan is dit nog steeds iets wat je voor je zelf zou moeten houden.

Een moderator zal dit corrigeren. Ik zal dit melden.

@Tessanne 

Probeer het nog eens of ik gebruik kan maken van Simyo Compleet.

 

Bedankt alvast.  

@Tessanne.

Nr. is op 11 mei 2020 overgezet van Telfort naar KPN Hussel Internet 50 Mbit/s.

 

Gr Jalk.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jalk,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Ik heb jouw aansluiting gecheckt en ik zie dat je niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Heb jij wel een abonnement van KPN thuis met vast internet? En klopt het adres op jouw aansluiting? Dit kun je checken bij Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke Gegevens.

 

Bedankt voor de info Ray!

 

Groetjes, 

Tessanne

@Jalk 

Zoals ik eerder schreef. Indien je er voor in aanmerking komt dan zie je dat in de MijnSimyo omgeving / app. Heb je de link gelezen die ik deelde?

Hier nog meer informatie over hoe je het activeert.

Het belangrijkste is dat je aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Dit zijn;

  • Een Simyo abonnement en KPN thuis abonnement op hetzelfde adres. Komen de adressen niet overheen dan kom je niet in aanmerking. 

@Ray.

Beste staat het op de Mijn Simyo app ??

Gewoon een simpele vraag:

Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?

Is hier een meldpunt voor.?

  

Als het mogelijk is voor jou dan is dat zichtbaar in je Mijnsimyo app/ omgeving. 

Hier lees je daar meer over. 

Gewoon een simpele vraag:

Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?

Is hier een meldpunt voor.?

  

Reputatie 6
Badge +4
Hallo John,

Bedankt voor je terugkoppeling. Van Niels heb ik begrepen dat hij je berichtje gezien heeft en straks ook even wat terug stuurt naar je. Moet helemaal goedkomen. 😃

Als je trouwens nog vragen hebt (of intrigerende ideeën) , dan weet je ons te vinden! 😉

Groetjes,
Thomas
Hoi Niels,

Ik heb je privébericht gelezen, en hierop antwoord gegeven ☺️

Groet,

John
Reputatie 6
Badge +5
Hi John,

Dan ga ik dat doorgeven 🙂 Ik heb je daarnaast een privébericht gestuurd? Kijk je daar ook even naar?

Groetjes,
Niels
Hoi Niels,

Persoonlijk vind ik dat de kosten van de bundels wat aan de hoge kant zijn ten opzichte van de concurrerende partijen. Dus als daar wat aan gedaan zou kunnen worden vind ik dat een leuke actie of aanbieding. ☺️

Groet,

John
Reputatie 6
Badge +5
Hi jgeurts,

Zoals hierboven al een aantal keer wordt aangegeven, is Simyo compleet echt alleen te realiseren in combinatie met een KPN aansluiting. Natuurlijk is een Simyo klant zonder KPN ook een klant 🙂 Zoals Ray aangeeft is nou eenmaal niet iedereen 100% tevreden te stellen, al streven we daar als Simyo natuurlijk wel naar. Als we iedereen de Simyo Compleet korting zouden aanbieden, dan zou dit de norm worden en geen aanbieding. En wie weet, misschien komt er in de toekomst wel een actie voor onze 'gewone' (maar nog steeds speciale) klanten. Een samenwerking. met concurrerende partijen zie ik ook niet heel snel gebeuren. Wat zou jij zelf een leuke actie of aanbieding vinden?

Bedankt voor de vermakelijke reacties, franswon, Ray en Friesian ;)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Geen petitie maar referendum! 😄
Wat voor één dan? Combi / compleet kortingen met andere providers? Dan ga je van een koude kermis thuis komen ben ik bang.

Ziggo en KPN zijn de 2 grootste concurrenten. Simyo is van KPN / maakt gebruik van hun netwerk. Ik denk niet dat KPN ooit akkoord zal gaan om zo'n overeenkomst met een concurrent af te sluiten. Die toestemming zal Simyo nooit krijgen.

Een petitie voor de prepaid klanten is 👌🏼
Ik voel aan me water dat het tijd is voor een petitie. Doen jullie mee, jgeurts, Ray en franswon? 🤗😉

Goed plan. Ik doe mee 😁
Ik voel aan me water (zonder buiten de boot te vallen 😀) dat het tijd is voor een petitie. Doen jullie mee, jgeurts, Ray en franswon? 🤗😉

En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech ;)Och aerme jongen toch, maar verder is alles okee? 🙂😉😀



Het is zwaar, maar ja, je moet door hè.. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Met mijn Telfort internet val ik ook buiten de boot... En van de operator van mijn tweede simkaart (Base België) ontvang ik ook niks...snik

Reageer