Beste antwoord door franswon
Bekijk originele reactieHoe werkt Simyo Compleet bij combinatie met KPN internet?
Heb je Sim Only en KPN vast internet en staan de abonnementen op hetzelfde adres?
Voor prepaid geldt deze actie niet!
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/wij-introduceren-simyo-compleet-40547
Welkom terug op het Simyo Forum! Leuk dat je hier weer bent om je vraag te stellen.
Klanten die thuis gebruik maken van een Vast Internet-abonnement van KPN, kunnen Simyo Compleet activeren via Mijn Simyo. Om je als KPN-klant te kunnen herkennen, voeren we een controle uit op je adresgegevens. Het is dus wel noodzakelijk dat je hetzelfde adres bij Simyo en KPN hebt geregistreerd. Meer hierover lees je op deze pagina.
Inmiddels heb je ook via LiveChat contact met mijn collega gehad. Je adres bleek inderdaad nog niet juist in ons systeem te staan. Dit heb je inmiddels aangepast en ook Simyo Compleet is geactiveerd! Vanaf 1 april worden je bundels dus gratis verdubbeld, yes!
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
@ Franswon, bedankt voor je uitleg! Het adres was inderdaad de oplossing. :)
Groetjes,
Els
helaas ben ik geen klant die thuis gebruik maakt van KPN, omdat kpn nog geen glasvezel heeft liggen in de regio waar ik woon. Doet Simyo (kpn) ook iets voor klanten die thuis geen KPN hebben? De gewone Simyo klant zonder KPN thuis, is toch ook klant?
Het hoeft niet over glasvezel te gaan. (V)DSL ligt door vrijwel heel Nederland.
Op de site van KPN kan je zien welke verbinding er op jouw postcode beschikbaar is.
De aanbieding is echt exclusief voor Simyo klanten met een vast internet abonnement van KPN.
Of en wanneer er andere acties komen weet ik niet.
Onredelijk? Hoezo, wie? Owhja, vergeet ik nog een puntje, ik ben ook immers klant van Simyo....😁
Heb je al aan Ziggo gevraagd waarom je het niet kan combineren met je Simyo abonnement?
Prepaid klanten krijgen niks, ook zo iets..
Komt erop neer dat je nooit iedereen 100% tevreden kan stellen. Zijn altijd mensen die buiten de boot vallen.
Ik heb XS4All, ik heb ook pech wat dat betreft.
En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech 😉
En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech ;)
Och aerme jongen toch, maar verder is alles okee? 🙂😉😀
Het is zwaar, maar ja, je moet door hè.. 😉
Goed plan. Ik doe mee 😁
Ziggo en KPN zijn de 2 grootste concurrenten. Simyo is van KPN / maakt gebruik van hun netwerk. Ik denk niet dat KPN ooit akkoord zal gaan om zo'n overeenkomst met een concurrent af te sluiten. Die toestemming zal Simyo nooit krijgen.
Een petitie voor de prepaid klanten is 👌🏼
Zoals hierboven al een aantal keer wordt aangegeven, is Simyo compleet echt alleen te realiseren in combinatie met een KPN aansluiting. Natuurlijk is een Simyo klant zonder KPN ook een klant 🙂 Zoals Ray aangeeft is nou eenmaal niet iedereen 100% tevreden te stellen, al streven we daar als Simyo natuurlijk wel naar. Als we iedereen de Simyo Compleet korting zouden aanbieden, dan zou dit de norm worden en geen aanbieding. En wie weet, misschien komt er in de toekomst wel een actie voor onze 'gewone' (maar nog steeds speciale) klanten. Een samenwerking. met concurrerende partijen zie ik ook niet heel snel gebeuren. Wat zou jij zelf een leuke actie of aanbieding vinden?
Bedankt voor de vermakelijke reacties, franswon, Ray en Friesian ;)
Groetjes,
Niels
Persoonlijk vind ik dat de kosten van de bundels wat aan de hoge kant zijn ten opzichte van de concurrerende partijen. Dus als daar wat aan gedaan zou kunnen worden vind ik dat een leuke actie of aanbieding. ☺️
Groet,
John
Dan ga ik dat doorgeven 🙂 Ik heb je daarnaast een privébericht gestuurd? Kijk je daar ook even naar?
Groetjes,
Niels
Ik heb je privébericht gelezen, en hierop antwoord gegeven ☺️
Groet,
John
Bedankt voor je terugkoppeling. Van Niels heb ik begrepen dat hij je berichtje gezien heeft en straks ook even wat terug stuurt naar je. Moet helemaal goedkomen. 😃
Als je trouwens nog vragen hebt (of intrigerende ideeën) , dan weet je ons te vinden! 😉
Groetjes,
Thomas
Gewoon een simpele vraag:
Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?
Is hier een meldpunt voor.?
Gewoon een simpele vraag:
Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?
Is hier een meldpunt voor.?
Als het mogelijk is voor jou dan is dat zichtbaar in je Mijnsimyo app/ omgeving.
Hier lees je daar meer over.
@Ray.
Beste staat het op de Mijn Simyo app ??
Zoals ik eerder schreef. Indien je er voor in aanmerking komt dan zie je dat in de MijnSimyo omgeving / app. Heb je de link gelezen die ik deelde?
Hier nog meer informatie over hoe je het activeert.
Het belangrijkste is dat je aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Dit zijn;
- Een Simyo abonnement en KPN thuis abonnement op hetzelfde adres. Komen de adressen niet overheen dan kom je niet in aanmerking.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.