.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet bij combinatie met KPN internet?

  • 18 March 2018
  • 35 reacties
  • 7683 Bekeken

Badge +1
Ik heb Simyo en KPN tv en internet, en zag dat je hierbij korting kon krijgen. Toen ik dit aan wou kruizen in de app, kreeg ik echter de melding dat dit niet mogelijk was
icon

Beste antwoord door franswon 18 March 2018, 12:45

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi joost.blaauboer,

Heb je Sim Only en KPN vast internet en staan de abonnementen op hetzelfde adres?

Voor prepaid geldt deze actie niet!

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/wij-introduceren-simyo-compleet-40547
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Joost!

Welkom terug op het Simyo Forum! Leuk dat je hier weer bent om je vraag te stellen.

Klanten die thuis gebruik maken van een Vast Internet-abonnement van KPN, kunnen Simyo Compleet activeren via Mijn Simyo. Om je als KPN-klant te kunnen herkennen, voeren we een controle uit op je adresgegevens. Het is dus wel noodzakelijk dat je hetzelfde adres bij Simyo en KPN hebt geregistreerd. Meer hierover lees je op deze pagina.

Inmiddels heb je ook via LiveChat contact met mijn collega gehad. Je adres bleek inderdaad nog niet juist in ons systeem te staan. Dit heb je inmiddels aangepast en ook Simyo Compleet is geactiveerd! Vanaf 1 april worden je bundels dus gratis verdubbeld, yes!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Franswon, bedankt voor je uitleg! Het adres was inderdaad de oplossing. :)

Groetjes,
Els
Beste Simyo,

helaas ben ik geen klant die thuis gebruik maakt van KPN, omdat kpn nog geen glasvezel heeft liggen in de regio waar ik woon. Doet Simyo (kpn) ook iets voor klanten die thuis geen KPN hebben? De gewone Simyo klant zonder KPN thuis, is toch ook klant?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi jgeurts,

Het hoeft niet over glasvezel te gaan. (V)DSL ligt door vrijwel heel Nederland.
Op de site van KPN kan je zien welke verbinding er op jouw postcode beschikbaar is.
De aanbieding is echt exclusief voor Simyo klanten met een vast internet abonnement van KPN.

Of en wanneer er andere acties komen weet ik niet.
Uiteraard bestaat de mogelijkheid om (V)DSL te nemen van KPN. Ik moet eerlijk zeggen, ik ben klant van Ziggo, en ben tevreden over hun vast internet en tv. Maar ik ben ook dik tevreden over Simyo. Ik vind het alleen jammer dat simyo gebruikers die geen vast thuis abonnement van kpn hebben op deze manier een beetje in de kou worden gezet.
Dat zelfde geldt ook voor Klanten die wel Ziggo en geen Vodafone hebben. Beetje makkelijk om naar Simyo te wijzen terwijl je als klant van Ziggo dus het zelfde ervaart als klant van Simyo. Niet echt doordacht deze opmerking mijn inziens over klanten in de kou zetten.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik zou naar Vodafone kunnen gaan om daar ook een korting te kunnen krijgen. Maar als je toch al jaren een tevreden klant van Simyo bent en altijd netjes betaald hebt, en eigenlijk niet weg wilt bij Simyo, dan is het toch niet gek om een korting te mogen vragen. Ik snap dat je uiteraard niet dezelfde korting (privileges) kunt krijgen als simyo klanten met een vast kpn internet abonnement. Maar iets moet toch wel kunnen. Of ben ik nu zo onredelijk? Uiteraard wijs ik naar Simyo, naar wie anders? Ik ben immers klant van Simyo.
Het is maar hoe je het bekijkt, iets moet toch wel kunnen zeg je. Je hebt sim only, je krijgt een simyaardagcadeau van 1000 MB, dat is toch al iets. Een prepaid klant krijgt helemaal niets. Geen enkele vorm van blijk van waardering voor het lange tijd klant zijn, niks, Nada. Ja wat leuke woordjes das alles.......
Onredelijk? Hoezo, wie? Owhja, vergeet ik nog een puntje, ik ben ook immers klant van Simyo....😁
Het punt is dat Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Ziggo is samen Vodafone. Ook in de tijd dat Ziggo mobiel bestond zaten zij op het Vodafone netwerk.

Heb je al aan Ziggo gevraagd waarom je het niet kan combineren met je Simyo abonnement?

Prepaid klanten krijgen niks, ook zo iets..

Komt erop neer dat je nooit iedereen 100% tevreden kan stellen. Zijn altijd mensen die buiten de boot vallen.

Ik heb XS4All, ik heb ook pech wat dat betreft.

En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech 😉

En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech ;)

Och aerme jongen toch, maar verder is alles okee? 🙂😉😀
Reputatie 7
Badge +9
Met mijn Telfort internet val ik ook buiten de boot... En van de operator van mijn tweede simkaart (Base België) ontvang ik ook niks...snik

En ik heb ook prepaid, naast mijn abonnement. Ik heb dubbel pech ;)Och aerme jongen toch, maar verder is alles okee? 🙂😉😀



Het is zwaar, maar ja, je moet door hè.. 😉
Ik voel aan me water (zonder buiten de boot te vallen 😀) dat het tijd is voor een petitie. Doen jullie mee, jgeurts, Ray en franswon? 🤗😉
Ik voel aan me water dat het tijd is voor een petitie. Doen jullie mee, jgeurts, Ray en franswon? 🤗😉

Goed plan. Ik doe mee 😁
Wat voor één dan? Combi / compleet kortingen met andere providers? Dan ga je van een koude kermis thuis komen ben ik bang.

Ziggo en KPN zijn de 2 grootste concurrenten. Simyo is van KPN / maakt gebruik van hun netwerk. Ik denk niet dat KPN ooit akkoord zal gaan om zo'n overeenkomst met een concurrent af te sluiten. Die toestemming zal Simyo nooit krijgen.

Een petitie voor de prepaid klanten is 👌🏼
Reputatie 7
Badge +9
Geen petitie maar referendum! 😄
Reputatie 6
Badge +5
Hi jgeurts,

Zoals hierboven al een aantal keer wordt aangegeven, is Simyo compleet echt alleen te realiseren in combinatie met een KPN aansluiting. Natuurlijk is een Simyo klant zonder KPN ook een klant 🙂 Zoals Ray aangeeft is nou eenmaal niet iedereen 100% tevreden te stellen, al streven we daar als Simyo natuurlijk wel naar. Als we iedereen de Simyo Compleet korting zouden aanbieden, dan zou dit de norm worden en geen aanbieding. En wie weet, misschien komt er in de toekomst wel een actie voor onze 'gewone' (maar nog steeds speciale) klanten. Een samenwerking. met concurrerende partijen zie ik ook niet heel snel gebeuren. Wat zou jij zelf een leuke actie of aanbieding vinden?

Bedankt voor de vermakelijke reacties, franswon, Ray en Friesian ;)

Groetjes,
Niels
Hoi Niels,

Persoonlijk vind ik dat de kosten van de bundels wat aan de hoge kant zijn ten opzichte van de concurrerende partijen. Dus als daar wat aan gedaan zou kunnen worden vind ik dat een leuke actie of aanbieding. ☺️

Groet,

John
Reputatie 6
Badge +5
Hi John,

Dan ga ik dat doorgeven 🙂 Ik heb je daarnaast een privébericht gestuurd? Kijk je daar ook even naar?

Groetjes,
Niels
Hoi Niels,

Ik heb je privébericht gelezen, en hierop antwoord gegeven ☺️

Groet,

John
Reputatie 6
Badge +4
Hallo John,

Bedankt voor je terugkoppeling. Van Niels heb ik begrepen dat hij je berichtje gezien heeft en straks ook even wat terug stuurt naar je. Moet helemaal goedkomen. 😃

Als je trouwens nog vragen hebt (of intrigerende ideeën) , dan weet je ons te vinden! 😉

Groetjes,
Thomas

Gewoon een simpele vraag:

Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?

Is hier een meldpunt voor.?

  

Gewoon een simpele vraag:

Hoe zet ik Simyo kompleet in werking.?

Is hier een meldpunt voor.?

  

Als het mogelijk is voor jou dan is dat zichtbaar in je Mijnsimyo app/ omgeving. 

Hier lees je daar meer over. 

@Ray.

Beste staat het op de Mijn Simyo app ??

@Jalk 

Zoals ik eerder schreef. Indien je er voor in aanmerking komt dan zie je dat in de MijnSimyo omgeving / app. Heb je de link gelezen die ik deelde?

Hier nog meer informatie over hoe je het activeert.

Het belangrijkste is dat je aan bepaalde voorwaarden voldoet.

Dit zijn;

  • Een Simyo abonnement en KPN thuis abonnement op hetzelfde adres. Komen de adressen niet overheen dan kom je niet in aanmerking. 

Reageer