.

Beantwoord

Hoe werkt Simyo Compleet bij combinatie met KPN internet?

  • 18 March 2018
  • 35 reacties
  • 7699 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jalk,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Ik heb jouw aansluiting gecheckt en ik zie dat je niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet. Heb jij wel een abonnement van KPN thuis met vast internet? En klopt het adres op jouw aansluiting? Dit kun je checken bij Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke Gegevens.

 

Bedankt voor de info Ray!

 

Groetjes, 

Tessanne

@Tessanne.

Nr. is op 11 mei 2020 overgezet van Telfort naar KPN Hussel Internet 50 Mbit/s.

 

Gr Jalk.

 

@Tessanne 

Probeer het nog eens of ik gebruik kan maken van Simyo Compleet.

 

Bedankt alvast.  

Reputatie 7

@Jalk Een moderator = Simyo medewerker zal dit verder oppakken. Wat betreft het Nr. dat je 2 posts terug opgaf, dat lijkt een telefoonnummer te zijn. Dit is hoogst onhandig! Want, wees je je ervan bewust dat dit een openbaar forum is. En een telefoonnummer is naar mijn idee tamelijk privacy gevoelig. Maar al zou het geen telefoonnummer zijn, maar een contractnummer of iets dergelijks dan is dit nog steeds iets wat je voor je zelf zou moeten houden.

Een moderator zal dit corrigeren. Ik zal dit melden.

@RicoK 

Beste Rico, mijn wiegje was al voor de tweede wereldoorlog door mij bezet.

Dus ben ik blij dat ik sommige moderne dingen snap, wat ik niet snap is dat hulp schijnbaar altijd ingewikkeld moet zijn.

Is het soms zo, dat alleen een app op je mobiel, geschikt is om Simyo compleet te activeren.?

Gr Jalk.

Reputatie 7

@Jalk Wat jouw vraag betreft, daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Zoals gezegd, een moderator = Simyo medewerker zal dit oppakken.

Fijne dag nog.

@Tessanne.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jalk,

 

Kun je mij anders even een privéberichtje sturen met jouw gegevens en om welk telefoonnummer(s) het gaat? Je noemt namelijk een ander nummer in je post dan waar je mee geregistreerd staat. Ik kijk graag even met je mee!

 

Groetjes,

Daisy

 

Thanks voor de hulp mannen!

Hallo Daisy.

Hoe maak ik er een priveberichtje van.?

De optie staat er wel op, maar dan vaag gedrukt.

Op haar naam klikken en dan op stuur privébericht ☺️

Reageer