.

Beantwoord

Hoe werkt het verlengen van mijn contract?

  • 30 June 2016
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Als ik mijn bundel een jaar verleng krijg ik dan elke maand 1000 MB extra of is dat eenmalig? Ook is mijn huidige bundel goedkoper dan wanneer ik hem wen jaar verleng.(1 euro) Hoe kan dat? Ik dat juist koring te krijgen al ik hem verleng.
Als de 1000 mb niet maandelijks is dan heb ik er dus niks aan?

Mvg Ties
icon

Beste antwoord door franswon 30 June 2016, 16:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Ties Baltussen,

Welkom op het Simyo Forum.

Simyo is heel blij met klanten die nog een jaar willen blijven en doet daar ook iets voor terug!
Die extra MB's zijn gewoon weer geldig totdat je eventueel een andere bundel kiest. Dat de prijs omlaag is gegaan is toch ook mooi meegenomen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ties Baltussen,

Ook namens mij van harte welkom op het Simyo Forum.

Leuk om te zien dat je overweegt je contract met 1 jaar te verlengen. Zoals Fransown al heel goed aangeeft, vinden wij het ontzetten leuk als je nog een jaartje bij ons blijft 🙂 Om die reden hebben we speciale bundels voor klanten die verlengen. Je krijgt niet alleen extra voordelige bundels, maar ook gratis MB's.

Deze MB's krijg je elke maand, ook bij het verhogen of verlagen van je bundels binnen dit jaar. Kies je tegen die tijd een keer een andere bundel waar de extra MB's niet bij zitten, wordt dit uiteraard duidelijk aangegeven en kun je de keus zelf maken. Heb je hier nog vragen over?

@Franswon, super! Bedankt voor je antwoord.

Groetjes,
Angela

Reageer