.

Beantwoord

Hoe werkt het overstappen en afkopen?

  • 16 October 2017
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Badge
Mijn abo loopt tot 1 januari 2018, per wanneer kan ik dan overstappen naar een andere provider? En wat zou anders de afkoopsom worden als ik per half november overstap?
icon

Beste antwoord door Jihane 17 October 2017, 11:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Borduurson,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh, nee! Wat jammer dat je wilt overstappen 😞 Mag ik vragen waarom?

Als je overstapt naar een andere provider, kun je dat vanaf twee maanden van tevoren overstappen. Je kunt dus al vanaf 1 november de overstap regelen, en dan ben je precies vanaf 1 januari bij je andere provider. Hier lees je meer over nummerbehoud.

Als je wilt afkopen per half november, dan betaal je nog de volgende kosten in één keer: de originele abonnementskosten van december. Die van november betaal je namelijk al in oktober, want op je factuur staan altijd de kosten van de maand die nog moet komen. Als je precieze getallen wilt, raad ik je aan om mij een privéberichtje te sturen. Ik reken dan de afkoopsom voor je uit 🙂

Zodra je hebt afgekocht, kun je binnen een kwestie van dagen overgestapt zijn naar een andere provider.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Ik zou over willen stappen omdat ik elders de helft goedkoper uit ben. Dus dat vind ik best veel schelen. Dan is de beste tijdstip dus per 1 november de overstap te regelen.
Groet Sonja
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sonja,

Het is begrijpelijk dat je dan wilt overstappen. :(

Ik zal heb je zojuist een e-mail gestuurd met een afkoopvoorstel. Kun je hiernaar kijken en mij je akkoord toesturen? Wij geven je dan de instructies om je nummer te behouden.

Groetjes,
Asma

Reageer