.

Beantwoord

Hoe stap ik over van Prepaid naar Sim Only?

  • 6 December 2018
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Badge
Ik heb een prepaid abonnement bij Simyo.
Ik overweeg over te gaan op een simonly abonnement .
Heb een alles in een abonnement via glasvezel bij KPN
Heb ik dan recht op dubbele data en gesprekstijd ?

Twan
icon

Beste antwoord door Groentjuh 6 December 2018, 14:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat deze pagina je alles verteld.

Heb je een Simyo Sim Only abonnement en woon je op een adres met internet van KPN? Dan kun je Simyo Compleet activeren! Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt, maar het is wel belangrijk dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.
Badge
Kan ik dan de zelfde simkaart blijven gebruiken en moet dat ook aansluitkosten betalen?
Reputatie 7
Badge +9
Kan ik dan de zelfde simkaart blijven gebruiken en moet dat ook aansluitkosten betalen?
Als je de stappen op deze pagina volgt, dan komt alles goed!

Overstappen naar Simyo Sim-only gaat dus via Mijn Simyo. Daarmee wordt overgebleven beltegoed verrekend met de eerste factuur (of facturen) en heb je binnen enkele dagen Simyo sim-only zonder aansluitkosten te betalen en zonder simkaart te wisselen.

Gemakkelijk toch?
Reputatie 7
Badge +10
Hi ammkeizers,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat leuk dat je over wil stappen naar Sim Only 🙂 Wat Groentjuh zegt klopt helemaal. Je kunt gemakkelijk overstappen van Prepaid naar Sim Only door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Beltegoed & tarieven > Overstappen naar Sim Only. Je aansluiting wordt dan binnen 24 uur overgezet naar een abonnement, met jouw gekozen bundels. Ook behoud je je nummer en simkaart gewoon! Verder betaal je ook geen aansluitkosten. Win win!

Omdat je ook een KPN vast aansluiting hebt thuis, kom je in aanmerking voor Simyo Compleet, waarmee je dan dubbele bundels ontvangt voor dezelfde prijs. Als je bijvoorbeeld een belbundel neemt van 300 minuten en een internetbundel van 2000 MB, dan krijg je 600 minuten en 4000 MB's voor precies dezelfde prijs.

Heb je hier nog vragen over?

@ Groentjuh, perfecte antwoorden, zoals gewoonlijk. Dank!

Groetjes,
Jihane

Reageer