.

Beantwoord

Hoe krijg ik dubbele bundels met Simyo Compleet?

  • 28 November 2018
  • 10 reacties
  • 318 Bekeken

Ik woon op een adres waar wij via kpn internet hebben.
Dat betekent zoals jullie aangeven dubbele bundel voor bellen en internet.
In mijn geval ipv 100 belminuten 200 en ipv 1000mb 200mb.
Ik zie dit niet terug op mijn rekening overzicht. Hoe zit dat?

Bij een overschrijding van 80% van mijn internetbundel krijg ik volgens jullie een berichtje.
Ik moet op mijn laatste rekeningoverzicht 0,23 bijbetalen voor mijn internetbundel.
Ik heb geen overschrijdingsbericht gekregen,dus waarvoor die 0,23 extra betalen?
icon

Beste antwoord door Jihane 29 November 2018, 13:07

Bekijk originele reactie

10 reacties

Heb je SImyo compleet wel geactiveerd?
Bedankt voor je reactie.
Hoe kan/ moet ik dat activeren?
Reputatie 7
Badge +6
Lees dit eens door:
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-activeer-ik-simyo-compleet-sim-only-2591
Heb je SImyo compleet wel geactiveerd?


Geactiveerd is klikbaar.
Reputatie 7
Badge +6
😁😉.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi h.deruijter,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat daar verwarring over kan zijn! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je al sinds april Simyo Compleet gebruikt 🙂 Je hebt ook 200 minuten (ipv 100) en 2000 MB's (ipv 1000). Dit kun je ook terug zien door in te loggen op Mijn Simyo of de Simyo App. Wat zie je niet terug op je rekening? Op je factuur staat deze informatie:

Simyo 100
Internetbundel 1000
Dubbele bundels van Simyo Compleet

Je ziet dus inderdaad je originele bundels, maar daaronder staat dat je dubbele bundels hebt 🙂

Wat de € 0,23 betreft: ik zie dat je in oktober een telefoongesprekje naar Frankrijk hebt gevoerd. Bellen binnen de EU kun je gewoon uit je bundel doen, behalve als je vanuit Nederland naar het buitenland belt - zelfs als het de EU is.

Beantwoordt dit je vragen?

@ Ray en Ron, dank voor het reageren heren!

Groetjes,
Jihane

Simyo 100
Internetbundel 1000
Dubbele bundels van Simyo Compleet



Beantwoordt dit je vragen?

@ Ray en Ron, dank voor het reageren heren!

Groetjes,
Jihane



Nou, mag ik opperen dat ik dat iets wat onduidelijk vind? Je kan nu ook makkelijk aannemen dat die 100 en 1000 al het dubbele zijn..
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ray,

Dat mag je zeker! Je zou inderdaad in de war kunnen raken met deze verstrekking van informatie. Echter staat de zin over dubbele bundels er niet bij als deze niet zijn toegekend. Daarnaast hebben we geen bundels van 50 minuten en 500 MB.

Groetjes,
Niels
Daarnaast hebben we geen bundels van 50 minuten en 500 MB.

Groetjes,
Niels


Dat klopt..

Maar je weet hoe men kan zijn 😉
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ray,

Daar heb je gelijk in. Zo zal er helaas altijd discussie blijven! ;)

De klant ziet op factuur de bundels die afgerekend moeten worden. Op Mijn Simyo zien ze natuurlijk gewoon de werkelijke bundels en is dus gewoon te zien dat dat er 200 minuten en 2000 MB actief is.

Groetjes,

Kevin

Reageer