Skip to main content

.

Volgens vorige berichten van 2 jaar geleden verschijnt er direct een 'tegel’ in het scherm om Simyo Compleet aan te schaffen. 

Hoe regel ik nu die korting? Ik heb KPN Thuis en 2 Unlimited mobiele abonnementen. 

Hallo @Ben Amsterdam  zijn die mobiele abonnementen al van Symio en ben je nu klant geworden bij KPN voor thuis?

Ik zie niet zo snel terug hoe je dat achteraf alsnog kunt combineren. Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Succes.

Hi @Ben Amsterdam,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je gebruik wilt maken van Simyo Compleet omdat je een KPN Thuis aansluiting hebt! 😊

Vanaf het moment dat dit bij jou thuis is aangesloten, duurt het ongeveer één week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Na die week verschijnt er dan inderdaad in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”. Belangrijk is dat je adres in Mijn Simyo overeenkomt met het adres waar je de KPN Thuis aansluiting op hebt. Ook is het belangrijk dat de optie “Persoonsgegevens” ingeschakeld staat. Ik heb dit op je account gecheckt en ik zie dat deze optie aan staat. Je kunt dit zelf nog checken via Instellingen> Persoonlijke gegevens> Berichten van Simyo> Persoonsgegevens.

Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee.

Bedankt voor de hulp @JanD :)!

Groetjes,
Roeqajja

Top, dank je.