Skip to main content

.

Waarom kan ik geen gebruik maken van de nieuwe bundels?
ik zie ze niet staan bij wijzig bundels.

mijn contract is al lang afgelopen.  


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

Ik heb het al gevonden 

Ik moet op mijn Simyo op verlengen klikken  
 

ik krijg dan wel meer mb

maar ga 2 euro meer betalen voor mij belminuten, dus ga ik 10 euro betalen ipv 8 euro. 
 

laat dan maar 


Ik heb het al gevonden 

Ik moet op mijn Simyo op verlengen klikken  
 

ik krijg dan wel meer mb

maar ga 2 euro meer betalen voor mij belminuten, dus ga ik 10 euro betalen ipv 8 euro. 
 

laat dan maar 

Hallo @afentoe verlengen is ook niet verplicht, als het qua diensten en/of prijsstelling niet interessant voor je is, doe je het (nog) niet. Houd wel regelmatig de aanbiedingen in de gaten tot er wel iets bij zit dat interessant voor je is en kun je alsnog verlengen.

Succes.

 


Hoi @afentoe,

Bedankt voor je bericht. Om in aanmerking te komen voor de nieuwe acties als bestaande klant kan dit inderdaad door de aansluiting te verlengen. Zoals @afentoe aangeeft hoef je hierbij niet altijd voordeliger uit te komen. Jammer! 

Wie weet komt er binnenkort een actie waarbij je voordeliger uit bent 😊.

Groetjes,
Amy


Zolang de bundel voor belminuten steeds duurder word denk ik niet dat het ook gunstiger word.  
 

bedankt voor je antwoord. 


Hoi @afentoe,

Graag gedaan! 

Welke acties er beschikbaar komen in de toekomt hebben wij helaas geen inzicht in. Ik durf daarom dus niet te zeggen of de belminuten duurder of goedkoper zullen worden. Laten we hopen dat er snel een fijne actie voor jou komt 😊

Fijn weekend! 

Groetjes,
Amy