.

Beantwoord

Hoe kan mijn broer op 1 februari overgestapt zijn?

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Badge
Goedemorgen mijn broer wil overstappen naar Simyo kan hij dat laten ingaan op 1 februari 2019?
icon

Beste antwoord door Jihane 7 January 2019, 15:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dat hangt er helemaal van af wat voor lopend contract hij nog heeft.
Denk ook aan de vrienden deal als het zover is.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marky Marc,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat leuk dat je broer ook Simyo klant wil worden 🎉 Wil hij dat doen met [url=https://www.simyo.nl/blog/nummerbehoud-zo-zit-dat/]nummerbehoud[/url[? Dan hangt het, zoals Ron aangeeft, af van de aansluiting die hij nu heeft bij de andere provider. Vaak geldt er een opzegtermijn van een maand, maar dat zul je moeten navragen bij die provider zelf. Als je broer tijdens het bestelproces aangeeft dat hij nummerbehoud wil, dan wordt het nummer overgezet zodra dat mogelijk is met de andere provider. Dat is vaak dus een maand later.

Is nummerbehoud niet nodig? Dan kan je broer gewoon de bestelling plaatsen, en de simkaart activeren op bijvoorbeeld 1 februari. Dat is de datum waarop de bundels in zullen gaan 🙂

Vergeet je niet gebruik te maken van de VriendenDeal? Als jij inlogt op Mijn Simyo en klikt op 'VriendenDeal', kun je die link delen met je broer. Als hij via die link zijn bestelling plaatst, betaalt hij geen aansluitkosten én krijgen jullie beiden € 10,- korting op de eerstvolgende factuur.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ron H, dankjewel voor je reactie! 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer