.

Beantwoord

Hoe kan ik zorgen dat mijn meisjenaam op mijn abonnement komt te staan?

  • 26 September 2018
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Beste,

Ik heb het contract op mijn getrouwde naam staan.
Aangezien ik nu gescheiden ben wil ik deze graag op mijn meisjesnaam hebben.
Hoe kan ik dit wijzigen?

Groetjes, Esmeralda
icon

Beste antwoord door Ray 26 September 2018, 20:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dag @Tante-Es

Hier lees u alles over het wijzigen van de naam. Voor het gemak heb ik de tekst hieronder geplaatst.

PrePaidWil je de tenaamstelling veranderen van je Prepaid simkaart? Stuur dan een kopie van het identiteitsbewijs van de nieuwe én oude gebruiker via ons contactformulier. Dan veranderen we de tenaamstelling en de bijbehorende persoonlijke gegevens voor je.

Sim OnlyIk wil het contract op een andere naam zetten Je kan je Sim Only abonnement op een andere naam zetten. Bijvoorbeeld als je 18 bent geworden en je ouders je abonnementskosten niet meer voor je betalen. Dat noemen we contractovername. In dit artikel vind je alle voorwaarden en het contractovernameformulier die nodig zijn voor contractovername.Ik wil mijn naam wijzigen op het contract Dat regelen we voor je! We vertellen je per situatie welke documenten we van je nodig hebben. Stuur ons je documenten via het contactformulier.
  • Getrouwd: een kopie van je identiteitsbewijs en je trouwakte;
  • Gescheiden: een kopie van je idententietsbewijs en je scheidingsakte;
  • Voornaam wijzigen: staat er bijvoorbeeld een spelfout in je voornaam? Stuur ons dan een kopie van je identiteitsbewijs.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Tante-Es,

Welkom op het Simyo Forum! :)

Goed dat je even bij ons aanklopt om je abonnement op je meisjesnaam te laten zetten! Zo te zien heeft Ray je al verwezen naar alle info die je nodig hebt, top! Je kunt ons dus een kopie sturen van je scheidingsakte sturen via ons contactformulier (zie de link hierboven). We zorgen er dan voor dat je naam dan wordt aangepast voor je.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Dankje Ray, lekker bezig weer! :)

Groetjes,
Thomas
@Thomas

In de oorspronkelijk tekst staan een 2 tal tiepvauten. Voor het gemak staat het stukje tekst hieronder. De vauten kun je niet missen 🤓

Ik wil mijn naam wijzigen op het contractDat regelen we voor je! We vertellen je per sitautie welke documenten we van je nodig hebben. Stuur ons je documenten via het contactformulier.
  • Getrouwd: een kopie van je identiteitsbewijs en je trouwakte;
  • Gescheiden: een kopie van je idententietsbewijs en je scheidingsakte;
  • Voornaam wijzigen: staat er bijvoorbeeld een spelfout in je voornaam? Stuur ons dan een kopie van je identiteitsbewijs.
Reputatie 6
Badge +4
@Thomas

In de oorspronkelijk tekst staan een 2 tal tiepvauten. Voor het gemak staat het stukje tekst hieronder. De vauten kun je niet missen 🤓

Ik wil mijn naam wijzigen op het contractDat regelen we voor je! We vertellen je per sitautie welke documenten we van je nodig hebben. Stuur ons je documenten via het contactformulier.
  • Getrouwd: een kopie van je identiteitsbewijs en je trouwakte;
  • Gescheiden: een kopie van je idententietsbewijs en je scheidingsakte;
  • Voornaam wijzigen: staat er bijvoorbeeld een spelfout in je voornaam? Stuur ons dan een kopie van je identiteitsbewijs.


Nou ja zeg! Ik heb er gelijk melding van gemaakt Ray, dank!! Scherp as ever! 😃

Reageer