Ik denk dat het al zo'n anderhalf jaar geleden is geweest dat ik voor het eerst een topic opende.
Ik wilde graag van abonnement naar prepaid. Sindsdien heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en zou mijn vertrouwde nummer op deze kaart prepaid gezet worden. Al snel bleek dat niet te gaan en moest ik eerst nummerbehoud aanvragen. Heb ik vervolgens gedaan, maar mijn provider gaf geen toestemming volgens jullie (heuh? Simyo is toch zelf die provider)
Er werd toentertijd aangeboden mijn abonnementskosten terug te storten aangezien ik geen gebruik meer heb gemaakt van mijn abonnement.
Momenteel betaal ik nog wel maar mijn nummer is afgesloten omdat ik het al zo lang niet heb gebruikt. Ook mijn whatsapp met dit nummer werkt niet meer.
Inmiddels ben ik er zo zat van dat ik geen prepaid van simyo meer wil. Ik wil eigenlijk alles opzeggen en mijn geld terug.
Is er iemand van de klantenservice die contact op kan nemen? Ik kan jullie schijnbaar niet bellen.
Alvast bedankt,
Jazzyl
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie