.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

  • 26 January 2018
  • 10 reacties
  • 264 Bekeken

Badge
Beste klantenservice,

Ik denk dat het al zo'n anderhalf jaar geleden is geweest dat ik voor het eerst een topic opende.

Ik wilde graag van abonnement naar prepaid. Sindsdien heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en zou mijn vertrouwde nummer op deze kaart prepaid gezet worden. Al snel bleek dat niet te gaan en moest ik eerst nummerbehoud aanvragen. Heb ik vervolgens gedaan, maar mijn provider gaf geen toestemming volgens jullie (heuh? Simyo is toch zelf die provider)

Er werd toentertijd aangeboden mijn abonnementskosten terug te storten aangezien ik geen gebruik meer heb gemaakt van mijn abonnement.

Momenteel betaal ik nog wel maar mijn nummer is afgesloten omdat ik het al zo lang niet heb gebruikt. Ook mijn whatsapp met dit nummer werkt niet meer.

Inmiddels ben ik er zo zat van dat ik geen prepaid van simyo meer wil. Ik wil eigenlijk alles opzeggen en mijn geld terug.

Is er iemand van de klantenservice die contact op kan nemen? Ik kan jullie schijnbaar niet bellen.

Alvast bedankt,

Jazzyl
icon

Beste antwoord door Niels 29 January 2018, 14:51

Bekijk originele reactie

10 reacties

@jazzyl

Je bedoelt dit topic. Je had je best eerder mogen en kunnen melden. Een moderator schreef..

Laat je me weten of je er zo uit komt? Zodra het gelukt is, ga ik met je kijken naar wat handig is qua vergoedingen. Ik zie namelijk dat je je abonnement al een poos niet hebt gebruikt. Maar laten we eerst dit in orde maken, goed? Plaats je hier een berichtje zodra het gelukt is?

Maar er is geen reactie helaas teruggekomen. Een moderator zal zich bij je melden, het wordt ongetwijfeld opgelost, komt goed.
Badge
Omdat ik contact via email heb gehad met Simyo?

Anyway ik zoek iemand van het bedrijf zelf
Lees mijn reactie nogmaals, een moderator is een medewerker van Simyo.

Fijne dag nog.
Badge
Friesian, ben jij een medewerker van Simyo?

Precies....en daarom zoek ik dus een medewerker van Simyo zelf zodat we met een oplossing kunnen komen.

Ik heb het niet bedacht om een online klantenservice in te stellen waarbij iedereen commentaar kan geven zonder alle feiten te kennen.

Misschien zelf maar eens beter leren lezen ;-)

Simyo mag mij eventueel ook een email sturen als dat mogelijk is.

Alvast bedankt.
@jazzyl
Is er iemand van de klantenservice die contact op kan nemen? Ik kan jullie schijnbaar niet bellen.

Precies....daarop reageer ik, dat staat me vrij, om je te informeren
Precies....en daarom zoek ik dus een medewerker van Simyo zelf zodat we met een oplossing kunnen komen.

Laat dit nu een openbaar forum zijn waar ook medeklanten ondersteuning bieden. Ik gaf al aan dat je een reactie zult krijgen van een moderator op je vraag. Iets wat in tegenstelling tot haar @Jihane, jij niet deed in het topic van 8 mnd terug geen 6.

Er zijn mensen die vriendelijk zijn en je een fijne dag toewensen....
Er zijn mensen die vrijwillig helpen als medeklanten, ook jij mag daar van meeprofiteren.

Vaak zijn mensen daar dankbaar voor...🤔
Reputatie 6
Badge +5
Hi jazzyl,

Wat vreemd dat je ons afgelopen vrijdag niet kon bellen! Onze klantservice is elke doordeweekse dag van 08:00 tot 20:00 telefonisch bereikbaar. Uiteraard wil ik je via het forum ook graag helpen 😉 Ik wil ook nog aangeven dat dit forum juist bedoeld is om samen met anderen tot een oplossing te komen. Friesian wil alleen maar hulp bieden.

Het klopt dat je prepaid aansluiting is afgesloten. De kosten die je nu nog maandelijks betaald zijn voor je Sim Only aansluiting. Dit nummer wou je toentertijd overzetten naar prepaid, dit is echter nooit gebeurd. Het is nog steeds mogelijk om dit nummer over te zetten naar prepaid. Bestel daarvoor een nieuw prepaid simkaartje met nummerbehoud via de Simyo website. Als je je abonnement wilt opzeggen, kan dat natuurlijk ook. Ga daarvoor naar het kopje 'Instellingen > Abonnement' op Mijn Simyo. Hou wel rekening met een maand opzegtermijn.

Ik zie inderdaad dat er in juni vorig jaar contact via de mail is geweest. Een reactie na de mail van mijn collega is echter uitgebleven. Op de twee door jou geopende topics is na antwoord vanuit ons ook niet meer gereageerd. Er is aangegeven dat er naar een eventuele vergoeding gekeken zou worden. Daarna hebben we echter niks meer van je gehoord.

Ik hoor graag of overstappen of opzeggen is gelukt!

Bedankt voor je reacties en hulp, Friesian :)

Groetjes,
Niels
Badge
Hi Niels,

Ik heb net de klantenservice gesproken en zij begrepen ook niet helemaal waarom mijn nummerbehoud is afgewezen toentertijd. Aangezien inmiddels mijn bestelde simkaart uit de lucht is en ik dan weer een nieuwe simkaart moest bestellen heb ik besloten alsnog mijn abonnement op te zeggen.

Als het goed is zal mijn opzegging dus snel definitief zijn.

Topic mag wat mij betreft gesloten worden, daar ik verder geen vragen meer heb.

Vriendelijke groeten,

Jazzyl
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Jazzyl,

Bedankt voor je reactie! Ik zie inderdaad dat we je opzegging nu hebben ontvangen.

Je abonnement zal op 1 maart worden beëindigd. Hier heb je ook nog een e-mail ter bevestiging voor ontvangen, heb je die gelezen?

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 🙂

Groetjes,
Els
Badge
Hoi Els,

Ja hoor die heb ik ontvangen en gelezen.

Bedankt,

Jazzyl
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jazzyl,

Dat is mooi om te horen!

Ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer