.

Vraag

Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen met telefoon?

  • 15 March 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

Hi,

Onlangs heb ik een abonnement besteld icm Samsung toestel. Echter, de verzegeling was verbroken en los daarvan bevalt het toestel mij niet, daar ik altijd een Apple gebruiker ben geweest.

 

Nu heb ik contact gehad om het toestel om te ruilen (ik zit binnen de 14 dagen), dit was dan ook geen probleem en werd mij geadviseerd om het toestel retour te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Volgens PostNL kan het even duren alvorens deze wordt bezorgd, daar pakketten naar een antwoordnummer in batches gaan wanneer er genoeg pakken zijn en dus niet dagelijks. Kortom, het pakket ligt te liggen in het sorteercentrum van PostNL.
 

Echter, ik zit nu zonder toestel en ben niet bereikbaar. Nu ben ik dan ook benieuwd of jullie iets kunnen betekenen m.b.t. het eerder in orde maken van het nieuwe toestel op mijn abonnement, zodat het gewenst toestel eerder verzonden kan worden. Het betreft de iPhone 11, 64GB in de kleur zwart of wit, welke op voorraad is.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @KCC,

Bedankt voor je bericht.  Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je niet bereikbaar bent.

Ik heb je situatie voorgelegd aan de desbetreffende afdeling om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Omdat wij beide afhankelijk zijn van PostNL voor de levering, geven ze aan dat ze helaas op dit moment niets voor je kunnen betekenen. Het is niet mogelijk voor ons om een retour te verwerken die nog niet binnengekomen is. Zodra wij het retour binnenkrijgen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken zodat je een nieuw toestel kunt bestellen. Het is dus niet mogelijk voor ons om het gewenste model eerder te verzenden. 

Groetjes,

Seren 

 

Hi @KCC,

Bedankt voor je bericht.  Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is dat je niet bereikbaar bent.

Ik heb je situatie voorgelegd aan de desbetreffende afdeling om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Omdat wij beide afhankelijk zijn van PostNL voor de levering, geven ze aan dat ze helaas op dit moment niets voor je kunnen betekenen. Het is niet mogelijk voor ons om een retour te verwerken die nog niet binnengekomen is. Zodra wij het retour binnenkrijgen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken zodat je een nieuw toestel kunt bestellen. Het is dus niet mogelijk voor ons om het gewenste model eerder te verzenden. 

Groetjes,

Seren 

 

 

Spijtig. Zeker gezien het feit dat PostNL de bezorging van gisteren heeft opgeschoven naar vandaag, en de bezorging van vandaag weer heeft opgeschoven naar morgen.. Zo blijven we bezig. Kunnen jullie verder niets aan doen hoor, maar dat aanleveren van pakketten in batches, ben ik geen voorstander van en vertraagt het ontzettend.

 

Kunnen jullie ook niet helpen met het goedkeuren van een nieuwe bestelling, of moet ik echt wachten tot dat de telefoon retour en verwerkt is?

 

Bedankt voor de genomen moeite in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @KCC 

Bedankt voor je bericht. 

Wat vervelend om te horen dat PostNL de verzending steeds een dag opschuift. Wellicht is het een idee om contact op te nemen met PostNL om de status van verzending op te vragen? Misschien hebben ze meer inzicht in waarom het steeds word opgeschoven. 

Ik heb je voorstel voorgelegd aan de desbetreffende afdeling en ze geven aan dat het echt niet mogelijk is om een nieuwe bestelling goed te keuren. Dit kan pas worden gedaan wanneer wij de retour hebben ontvangen en verwerkt. Het is heel spijtig maar helaas kan ik echt niks voor je betekenen :frowning2: .

Groetjes,

Seren 

Hi @KCC 

Bedankt voor je bericht. 

Wat vervelend om te horen dat PostNL de verzending steeds een dag opschuift. Wellicht is het een idee om contact op te nemen met PostNL om de status van verzending op te vragen? Misschien hebben ze meer inzicht in waarom het steeds word opgeschoven. 

Ik heb je voorstel voorgelegd aan de desbetreffende afdeling en ze geven aan dat het echt niet mogelijk is om een nieuwe bestelling goed te keuren. Dit kan pas worden gedaan wanneer wij de retour hebben ontvangen en verwerkt. Het is heel spijtig maar helaas kan ik echt niks voor je betekenen :frowning2: .

Groetjes,

Seren 


Hi,

 

Goed nieuws, PostNL geeft aan dat het pakket is afgeleverd, de track and trace bevestigd dat. Hopelijk wordt de retour snel verwerkt en van het abonnement af gehaald, zodatnik het gewenst toestel kan bestellen!

 

Ik was wel nieuwsgierig of het nieuwe toestel via aangetekende post verzonden kan worden ipv AMPGroep. De verzendkosten neem ik wel voor mijn rekening, geen probleem. Is dit wellicht een optie dan, aangezien AMP levertijden kent?

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @KCC,

Fijn om te horen dat het pakket is afgeleverd! Hopelijk kun je snel een nieuwe bestelling plaatsen :blush:

Het pakket van AMP word naar mijn weten altijd aangetekend verzonden, het pakket mag overigens alleen aangenomen worden door de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Je legitimatie word overigens gecontroleerd aan de deur. Mocht je echt specifieke vragen hebben over de levering adviseer ik contact op te nemen met AMP zelf. 

Groetjes,

Seren 

Reageer