Hi,
Onlangs heb ik een abonnement besteld icm Samsung toestel. Echter, de verzegeling was verbroken en los daarvan bevalt het toestel mij niet, daar ik altijd een Apple gebruiker ben geweest.
Nu heb ik contact gehad om het toestel om te ruilen (ik zit binnen de 14 dagen), dit was dan ook geen probleem en werd mij geadviseerd om het toestel retour te sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Volgens PostNL kan het even duren alvorens deze wordt bezorgd, daar pakketten naar een antwoordnummer in batches gaan wanneer er genoeg pakken zijn en dus niet dagelijks. Kortom, het pakket ligt te liggen in het sorteercentrum van PostNL.
Echter, ik zit nu zonder toestel en ben niet bereikbaar. Nu ben ik dan ook benieuwd of jullie iets kunnen betekenen m.b.t. het eerder in orde maken van het nieuwe toestel op mijn abonnement, zodat het gewenst toestel eerder verzonden kan worden. Het betreft de iPhone 11, 64GB in de kleur zwart of wit, welke op voorraad is.