.

Beantwoord

Hoe kan ik de klantenservice van KPN bereiken?

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,
Gisteren kreeg ik een brief van KPN dat ik mijn contract voor mobiele telefonie had opgezegd, met daaraan een acceptgirokaart met daarop het exorbitante bedrag van €1,46. En nu gaat het met uiteraard niet om dat bedrag, maar wel om welk contract. Ik heb alles bij KPN per 15-02-2020 opgezegd maar op de nota staat een datum van 11-03-2020. Kortom ik snap de brief en het bedrag niet zo goed.

Ik zie dat er een ander klantnummer op mijn facturen staat als die van KPN en die van Simyo
Wanneer ik het telefoonnummer op de factuur bel wordt ik door verbonden met Simyo, waar ik inderdaad een abonnement heb, en omdat ik ook KPN klant was, werd alles verdubbeld, dit stopt per 01-04-2020 

Alle rekeningen worden via automatische incasso betaald, waarom dan nu een factuur? 

icon

Beste antwoord door Bas 30 March 2020, 16:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

@Tjidske Hallo, ik begrijp niet zo heel erg goed wat je nu bedoelt, maar wat ik wel lijk te begrijpen is dat je Simyo en KPN als één en dezelfde ziet. Dat is niet het geval. Simyo maakt gebruik van het mobiele telefoonnetwerk van KPN en is ook KPN haar dochter. Maar als je een factuur van KPN hebt gehad en niet van Simyo, zul je toch echt met KPN contact moeten opnemen om dit te bespreken.

Reputatie 1
Badge

Ik had de vraag ook op het KPN forum gesteld, heb de vraag voor het Simyo forum even aangepast.
Ik zie Simyo en KPN niet als dezelfde, maar omdat ik klant bij KPN was en een mobiel abonnement bij Simyo heb, werden belminuten en internet verdubbeld. Nu ben ik per 15-02-2020 geen klant meer bij KPN (omdat ik in een zgn buitengebied woon heb ik glasvezel gekregen en moest daarom overstappen naar KabelNoord) 
Van Simyo heb ik een mail gekregen dat per 01-04-2020 de verdubbeling stopt. 
Op de factuur van KPN staan 2 telefoonnummers, 1200 en 0800-0402, 
Als ik 1200 bel krijg ik rechtstreeks Simyo (is nu gesloten) en wanneer ik het 0800 nummer bel krijg ik eerst KPN en wordt dan doorgeschakeld met Simyo

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tjidske, 

Voor deze vraag moet je wel echt de klantenservice van KPN hebben!

Punt is dat als je met je mobieltje naar 1200 belt, dat je dan ons aan de telefoon krijgt. En als je met een nummer van KPN naar 1200 belt dan krijg je de klantenservice van KPN!

Ik denk dat je het nog eens moet proberen op 0800 0402. Kun je daar voor een optie kiezen waarmee je niet naar ons wordt doorverbonden? 

Groetjes, 
Bas

Reageer