.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn zoon van 17 een contractwijziging kan doorvoeren?

  • 24 January 2017
  • 11 reacties
  • 193 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 8 reacties
Ik kwam erachter dat m'n zoon buiten mijn medeweten z'n contract heeft gewijzigd . Dit moet toch niet kunnen? Hij is nog geen 18!
icon

Beste antwoord door Ray 24 January 2017, 09:02

Bekijk originele reactie

11 reacties

Wat heeft hij dan aangepast?
Badge
Z'n contract. Meer mb's minder belminuten.
Als hij de inlog code van de MijnSimyo pagina weet dan kan hij zonder te legitimeren de bundels aanpassen. Zonder deze code had dit nooit gekund. Klanten zijn bij Simyo vrij om binnen het lopende contract, maar ook daarbuiten, elke maand de bundels naar gewenste grote aan te passen.

Aanvulling:

Aangezien uw zoon nog geen 18 is kan hij geen contract op zijn naam hebben staan. Het contract staat dus op de naam van de ouder(s), in dit geval bent u dit. Omdat het contract op uw naam staat bent u verantwoordelijk en niet Simyo.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-de-minimum-leeftijd-13?c=10
Badge +7
Hoi Pia,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je zoon zonder jouw medeweten zijn contract heeft gewijzigd! Als iemand nog geen 18 is, kan hij of zij geen contract bij ons afsluiten. Ik zie dat in dit geval het contract ook op jouw naam staat, niet op die van je zoon. Dit valt daarom ook onder jouw verantwoordelijkheid.
Wij kunnen jammer genoeg niet controleren wie er inlogt.

De inlogcodes worden ook naar jouw e-mailadres gestuurd. Als je zoon kan inloggen op Mijn Simyo, betekent dit dat jij hem ooit deze inlogcodes hebt gegeven of dat hij toegang heeft gehad tot jouw e-mailadres.

Ik zie trouwens dat het abonnement is opgezegd. Was dat de bedoeling?

Groetjes,
Samantha

@Raytje Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Dat is het probleem . Wilde beide abonnementen opzeggen . Nu zit mijn zoon volgens Symio aan een contract vast tot mei ofzo. Terwijl we al jaren bij Symio zijn. Abonnement is dan toch maandelijks opzegbaar?
Als het contract tot mei loopt, dit is te zien op de MijnSimyo pagina > instellingen > abonnement, is er sprake van een verlenging geweest afgelopen jaar.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pia,

Het nummer waaraan je Forum account is gekoppeld, heeft geen einddatum meer. Dit abonnement is dus maandelijks opzegbaar. Wil je dat ik voor je controleer hoe dat zit met een andere aansluiting? Dan kun je dat 06-nummer naar me toesturen via een privénummer. Ik kan je dan alle informatie geven. Je kunt dit ook zelf controleren door, precies zoals Raytje zegt, in te loggen op Mijn Simyo en te surfen naar Instellingen > Abonnement.

Helaas kan ik dan geen wijzigingen voor je doorvoeren. Dat kan alleen jij. Zoals Samantha zei hebben wij geen zicht op wie inlogt, en gaan we er altijd vanuit dat de klant dat zelf doet. Als jij je inloggegevens aan je minderjarige zoon hebt gegeven, dan kunnen wij daar helaas geen stokje voor steken.

Laat je me weten wat het nummer is van die andere aansluiting?

@ Raytje, klopt 😃 Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Is al geregeld..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Pia,

Fijn dat het is gelukt! :D

Ik wens je een ontzettende fijne dag toe.

Groetjes,
Asma
Badge
Zeg niet dat het gelukt is Asma...ik zei dat het geregeld is. Dat is iets anders
Badge +7
Hoi Pia,

Oh sorry! Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Kunnen we je nog ergens mee helpen?

Groetjes,
Samantha

Reageer