.

Beantwoord

Heeft Simyo ook onbeperkt bellen?

  • 28 May 2014
  • 3 reacties
  • 634 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Bestaat er ook onbeperkt bellen met sim only?
icon

Beste antwoord door Ernst 30 May 2014, 10:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Y18, welkom op het Simyo forum!

Bij Simyo is de XXL bundel van 1250 min/SMS de grootste die we aanbieden.
Onbeperkt bellen (net als onbeperkt internet, trouwens) bieden we niet aan.
Badge
Ik heb de XXL bundel, en houdt mijn verbruik redelijk in de gaten, echter vorige maand had ik de 29e nog 50 minuten over, ik heb volgens mijn gevoel niet heel veel gebeld, echter was mijn eindafrekening ruim 120 euro ipv 34 euro, dus in 2 a 3 dagen, toch boven de 1250 minuten uit gekomen, en hiervoor flink afgestraft.
KPN biedt wel onbeperkt bellen, voor 27.50 euro (met 1 mb internet), dus voor die 3,50 euro extra kan in niet meer afgestraft worden. Verder ben ik wel tevreden over Simyo, maar als er geen onbeperkt bellen komt, en ik maak dit nog vaker mee, zal ik wel overstappen, of Simyo moet oplossingen bieden...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ruud,

Natuurlijk vind ik het leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons 🙂 Dat jouw abonnement net niet helemaal bij jouw wensen past is erg jammer. Vooral omdat het jou af en toe buiten bundel kosten oplevert. Zoals Ernst hierboven heeft aangegeven, is de XXL bundel van 1250 min/SMS de grootste bundel die wij hebben. Meer dan dit kan ik jou niet bieden. Zoals je zelf al zegt in je bericht, houd jij jouw verbruik in de gaten. Dit is het enige wat ik jou kan aanraden.

Als je besluit om bij Simyo weg te gaan zou ik daar enorm van balen! We behouden jou natuurlijk het liefst als tevreden klant. Vind jij bij een andere provider een abonnement wat beter bij je past? Dan moet je daar voor kiezen. Het is belangrijk dat jij blij bent met jouw bundels. Hoe erg wij je ook gaan missen 😞 Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Angela

Reageer