.

Beantwoord

Heeft Simyo haar business plan gewijzigd?

  • 26 June 2015
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Toen ik een simyo abo nam was dat voornamelijk vanwege de prijs en kpn netwerk.
In al die jaren is het prijs/business plan weinig gewijzigd.

Bij telfort kan je al na 10 minuten onbeperkt bellen, gratis smsen en je bundels zijn nog eens 3 maanden geldig.
Wat gaat Simyo hier tegen doen?
icon

Beste antwoord door Tiury 29 June 2015, 12:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Robert1000,

Wat jammer dat je denkt dat Simyo haar businessplan heeft aangepast. Ik zie het eerder andersom, Telfort is juist heel erg gaan inspelen op dezelfde markt waar Simyo zich op bevindt. Wat je aangeeft zijn de unieke kenmerken bij Telfort, zoals elke provider zijn eigenschappen heeft.

Bij Simyo is dit de flexibiliteit (maandelijks je contract aanpassen, lang voordat andere providers dit aanboden), de kwaliteit van de service en de lage prijzen voor jaarcontracten. Het mooie van de verschillende providers is dat je zoveel keuze hebt, dat je precies de provider kunt vinden die het beste bij je aansluit. Gelukkig zijn er veel die dit bij Simyo vinden 🙂!

Of we binnenkort nog mooie wijzigingen krijgen met betrekking op de bovenstaande punten durf ik niet te zeggen. Maar ik wil je wel graag bedanken dat je ons hier op wijst 🙂.

Groetjes, Tiury
Ik geef juist aan dat Simyo best wel hun prijsplannen mag wijzigen.
De laatste jaren heeft de klant niks extra gekregen.
zoals je al aangeeft is Telfort goedkoper geworden.

Ikzelf vind de flexibiliteit wat onzinnig. Voor een goede prijs sluit ik graag een jaar contract af.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Robert1000,

We hebben in de afgelopen twee jaar in totaal vier maal de prijzen van onze bundels aangepast en andere bundels gepresenteerd. Dat we momenteel niet mee doen aan de prijzenslag, wil niet zeggen dat er niets veranderd is. Er zijn nu van verschillende providers messcherpe aanbiedingen, met erg kleine, maar belangrijke lettertjes. Hier wil Simyo momenteel niet aan meedoen 🙂.

Ik zie dat jij al een poosje je abonnement mag verlengen. Hier was eerder een mooie korting per bundel aan verbonden, maar omdat we onlangs de bundels voor iedereen hebben verlaagd, is dit aanbod niet meer up-to-date. Wat ik voorstel is dat als jij je abonnement verlengt met een jaar, dat ik een maand abonnementskosten van je factuur haal. Lijkt je dat wat?

Groetjes, Tiury
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Robert1000,

Uiteraard staat de keuze vrij om te gaan en staan waar je wil.;)

De bundels die worden aangeboden en de prijzen die daar bij horen worden eens in de zoveel tijd herzien.
Afgelopen december heeft de laatste grote prijswijziging plaats gevonden.
Ondanks dat, is Simyo ook geen prijsvechter. We zijn wel prijsbewust.:D

Reageer