.

Goede ouwe tringg (simyo blijft hogere abbo rekenen )

  • 22 December 2011
  • 5 reacties
  • 1296 Bekeken

Badge
L.s.

Het is nu al de derde keer dat ik opgeteld 1019 eenheden heb opgemaakt.
en een rekening krijg .. HOGER dan de afgesproken 35 euro voor 1250 eenheden !!

als voorbeeld :::

  • Specificatie factuurAbbboBedrag Simyo Tringg ............... € 29,95 (1250)
  • Simyo Tringg internet bundel............................................€ 5,00 (1GB 7,2S)
Totaal abonnementskosten (incl. BTW).................................. € 34,95 voor 1250 EENHEDEN+1gb
+++++++ deze extra kosten +

  • Verbruikskosten...... ...................... Aantal Tijdsduur Bedrag naar gratis nummers ............................1 .....00:05:19 € 0,00
  • naar mobiele nummers....................143 ....05:15:52 € 1,92 naar servicenummers .........................1... 00:05:03 € 1,13
  • naar vaste nummers .........................52...... 01:28:13 € 2,08 naar voicemail....................................... 2. 00:04:28 € 0,00
  • SMS naar mobiel............................... 819..................... € 12,48 SMS naar simyo klanten....................... 1........................€ 0,00 totaal ................................................ 1019 .Bedrag .......€ 52,56
Totaal verbruikskosten (incl. BTW) € 17,61


VERDER BEN IK TE SPREKEN !!
wil dan ook dit abo houden . maar dit is de 3de keer bij simyo en een ezel stoot zich al geen 3keer . dus..


ik wil dit melden!!
en een discussie zien te krijgen met meerdere die dit ook hebben.
het gaat niet om die 12 euro maar omdat het niet klopt !!
ik heb ingesteld dat ik een bericht krijg als ik over mijn tegoed kom zoals bij ouwe tringg
. en daar heb ik ook al 3 keer nix van gezien

Ben me al aan het voorbereiden voor een ander beter abbo. want ik voel me opgelicht

vr gr. Jb

5 reacties

Badge
WEL FF REAGEREN !!!
ok?
Badge +3
Hmmm......heb je de abbonement van simyo weleens geprobeerd? of heb je prepaid al geprobeert? je hebt nog keuze he..
Badge +5
Hi dikkop33, Uit het overzicht bljikt dat je meer verbruikt dan de 1250 eenheden die je maandelijks ontvangt. Ik zie dat jou berekening uitkomt op minder dan 1250 eenheden. Om dit voor je na te kunnen gaan verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht.
Badge
Hi dikkop33, Uit het overzicht bljikt dat je meer verbruikt dan de 1250 eenheden die je maandelijks ontvangt. Ik zie dat jou berekening uitkomt op minder dan 1250 eenheden. Om dit voor je na te kunnen gaan verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht.



hi bibi
welk overzicht praat jij ?
niet het overzicht wat ik hierboven laat zien . ofwel?
dit is een rechtstreekse copy uit mijn laatste factuur.
Badge +5
Hi Dikkop33,
Jij hebt het aantal gesprekken geteld, je moet echter het aantal units/duur van de gesprekken optellen.
Houdt er rekening mee dat in het overzicht van de totale gespreksduur de gesprekken niet afgerond zijn. Om de berekening te kunnen maken zou je dus eerst vanuit je specificatie alle gesprekken moeten afronden op hele minuten en dan optellen.
Hoor graag van je of het is gelukt.
Groet,
Bibi

Reageer