.

Beantwoord

Geen Simyo Compleet met een maandabbonement?

  • 18 September 2020
  • 5 reacties
  • 395 Bekeken

Mijn vriend en ik hebben beiden een Sim only abbonement en wonen op hetzelfde adres. Bij hem staat er in de app duidelijk dat hij Simyo Compleet kan afsluiten. Bij mij staat dit er niet. Het enige verschil (naast de bundels) tussen onze abbonementen is dat hij een jaarabonnement heeft en ik een maandabonnement. Heb je geen recht op Simyo Compleet met een maandabbonement?

icon

Beste antwoord door Ray 19 September 2020, 09:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi @Fabienne 

 

Het belangrijkste is dat je adresgegevens in je MijnSimyo en bij die van de KPN aansluiting exact overeenkomen. Dit zou je even kunnen controleren. 

Contractueel veranderd er niks, je krijgt enkel dubbele bundels. 

Lees er hier meer over. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Fabienne,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Ongeacht of je gebruik maakt van een jaarcontract of maandelijks opzegbaar abonnement heb je recht  op simyo compleet als je thuis gebruik maakt van de KPN diensten. 

 

Heb je jouw adres al gecontroleerd? Deze moet 100% overeenkomen met het adres die bij KPN geregistreerd staat, het is hoofletter en leesteken gevoelig. Ook moet je de optie "persoonlijke data delen" aan hebben staan om toestemming te geven dat we jouw adres controleren. Je kan dit het beste even controleren.

 

Thanks Ray voor je snelle reactie!

​​​​

Groetjes,

Daisy

@Fabienne 

 

Is het al gelukt? 

@Ray Ja, gek genoeg stond het een dag later wel in de app. Ik was al een maand aan het zoeken op zowel de site als de app. Heel gek, maar het is gelukt! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Fabienne,

 

Fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is! Vanaf 1 oktober ontvang je dan dubbele bundels.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer