.

Vraag

Geen simkaart ontvangen na bestelling

  • 3 March 2012
  • 3 reacties
  • 851 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb maandag een sim only pakket aangevraagd. Ik zou het binnen 3 werkdagen ontvangen, maar heb nog niks mogen ontvangen.
Zijn er meer mensen die het pakket later dan 3 werkdagen hebben ontvangen?

Groet,

Fedde-Jan

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Fedde,

Wij hebben de bestelling niet kunnen goedkeuren vanwegen een afwijkende tenaamstelling van je bankrekening. Wij raden je aan om opnieuw een bestelling te plaatsen op www.simyo.nl. Wij verzoeken je bij de nieuwe bestelling ervoor te zorgen dat de tenaamstelling van de bankrekening overeenkomt met je eigen naam.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Manisha ,

Ik heb het weer opnieuw aangevraagd.

Heb ik waarschijnlijk een typfoutje gemaakt bij het invullen van het rekeningnummer.
Rekeningnummer 333542339 is een en/of rekeningnummer.
Mijn vrouw zit ook bij Simyo en gebruikt dit rekeningnummer ook. Is dit misschien de reden van
het niet goedkeuren van de bestelling?

Groet,

Fedde-Jan
Reputatie 2
Badge +4
Beste Fedde,

Bestellingen met en/of rekeningen kunnen helaas niet automatisch worden goedgekeurd.
Als het om een en/of rekening gaat ontvangen we graag een kopie van je bankafschrift waaruit blijkt dat het een en/of rekening is. Wij kunnen in dit geval de bestelling handmatig goedkeuren. Je kunt het bewijsstuk per e-mail sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email].

Groetjes,

Manisha

Reageer