.

Beantwoord

Geen internet

  • 1 February 2014
  • 2 reacties
  • 382 Bekeken

In januari heb ik voor het eerst internet op mijn telefoon gehad.
Per ongeluk heb ik het internet per februari weer uitgezet dit was dus niet de bedoeling.
Nu heb ik hierover contact gehad met de klantenservice en die gaven aan dat ik internet per februari gewoon weer kon aanzetten en dat ik dus niet zonder internet zou zitten.
Nu heb ik zojuist geprobeerd het weer te veranderen om per direct weer internet de hebben maar het lukt niet ook per maart krijg ik het niet veranderd.
Ik wil graag meteen weer internet...... Ik had graag 500mb internet en 300 bel/sms kan iemand dit per direct veranderen...... Dit mag gewoon door blijven lopen.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 February 2014, 17:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Blijf het proberen vandaag, wanneer je een nieuwe bundel neemt op het moment dat je er geen had, dan zou die bundel meteen in moeten gaan.

Overigens, je zit nooit zonder internet want ook zonder internetbundel kan je met je mobiel internetten, alleen is het wel duurder dan met een bundel.
Badge +6
In januari heb ik voor het eerst internet op mijn telefoon gehad.
Per ongeluk heb ik het internet per februari weer uitgezet dit was dus niet de bedoeling.
Nu heb ik hierover contact gehad met de klantenservice en die gaven aan dat ik internet per februari gewoon weer kon aanzetten en dat ik dus niet zonder internet zou zitten.
Nu heb ik zojuist geprobeerd het weer te veranderen om per direct weer internet de hebben maar het lukt niet ook per maart krijg ik het niet veranderd.
Ik wil graag meteen weer internet...... Ik had graag 500mb internet en 300 bel/sms kan iemand dit per direct veranderen...... Dit mag gewoon door blijven lopen.


Hoi Krisje,

Welkom op het forum!
Per maand mag je 1 wijziging doen. Ik zie dat je op dezelfde je internetbundel hebt aangezet en daarna weer opgezegd.
Op 1 maart kun je via je persoonlijke pagina je internetbundel aanzetten.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer