.

Beantwoord

Geen bevesting na bestelling maar wel betaald?

  • 2 February 2019
  • 10 reacties
  • 374 Bekeken

Ik heb de overstap gemaakt van simyo prepaid naar simyo sim only, maar ik heb totaal geen bevestiging (per mail) ontvangen. In mijn simyo zie ik ook niets. De actie liep tot en met 31 januari 2019 en ik heb het besteld op 31-1. Voor de automatische afschrijving is er 0,01 cent afgeschreven op de 31e. Er zou in mijn simyo bericht zijn over de overstap, deze zie ik ook niet.. Het is een verjaardagscadeau dus ik maak me ernstig zorgen dat er iets niet goed gaat.....
icon

Beste antwoord door Kevin 4 February 2019, 16:18

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ron H,

Laten we het hopen! 😃

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +6
Hi Blauw en Ron,

Ron, je zegt het helemaal goed 🙂 De belminuten hebben weinig te maken met de actiebundels, die betroffen alleen de internetbundels.

Groetjes,
Jihane



Trouwens.....misschien een idee voor de volgende tijdelijke actie iets met de bel bundel’s😁😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Blauw en Ron,

Ron, je zegt het helemaal goed 🙂 De belminuten hebben weinig te maken met de actiebundels, die betroffen alleen de internetbundels.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
En de 300 min/sms!


Je kunt dit zelf per maand aanpassen, dit staat los van de actie bundels.
En de 300 min/sms!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Blauw,

Super! Ik zie nu inderdaad dat het is gelukt! 😃

De betaling van 1 cent was om je rekeningnummer te koppelen. Dit was dus al gelukt gisteren. Morgen zal je nummer over zijn gezet naar Sim Only. Ik ga er vervolgens voor zorgen dat je de beloofde 2000 MB krijgt per maand.

Groetjes,

Kevin
Het is gelukt! Ik hoef alleen niet die 0,01 cent te betalen....huh?
bedankt voor jullie hulp, ik hoop wel dat ik nog hoor over de bundels van de vorige deal😊.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Blauw,

Wat merkwaardig! Wat bedoel je met dat je een soort achtergrond te zien krijgt? Geen zorgen - we gaan dit samen oplossen! Welke webbrowser gebruik je? We raden Google Chrome altijd aan. Ook is het verstandig om je cookies en cache-gegevens te verwijderen in Chrome. Dan wordt alles weer netjes opgeschoond.

Ik snap heel goed dat het irritant is om dezelfde handeling vaak te moeten uitvoeren, maar wil je het nogmaals proberen met Chrome en met opgeschoonde cookies/cache? Geen zorgen, die € 0,01 betalingen krijg je uiteraard terug!

Groetjes,
Jihane
Ik heb net weer besteld, maar na de betaling duurt t heel lang voordat iets is geladen en ik krijg van mijn bestelling een soort achtergrond te zien. ik kan niets bevestigen oid...Ik heb eigenlijk geen zin om het nogmaals te doen, ik blijf betalen 😞 .
ik heb gekozen voor 100 min en 1000 mb samen een tientje pm. met jaarcontract.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemiddag Blauw,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat het niet goed lijkt te gaan! Ik heb meteen even voor je mee gekeken en ik zie inderdaad dat je de overstap naar Sim Only nog niet hebt gemaakt. Ik zie dat je wel een betaling van 1 cent gedaan hebt, maar dat je niet alle stappen hebt doorlopen. Na de betaling moet je namelijk nog akkoord gaan met het contract. Hier krijg je vervolgens meteen bevestiging van per mail en ben je binnen 24 uur over op Sim Only.

Ik wil je dan ook vragen om dit alsnog te doen. Je kunt nu natuurlijk niet meer kiezen voor de actiebundels. Maar omdat ik zie dat je de 1 cent betaling wel op tijd gedaan hebt. Ga ik voor je regelen dat je alsnog gebruik kunt maken voor deze actie. Kies dus bij de overstap voor de bundels die nu beschikbaar zijn, en laat me even weten welke bundels je eigenlijk had gewild. Dan ga ik het alsnog voor je in orde maken!

Groetjes,

Kevin

Reageer