.

Beantwoord

Geen bevestiging van wijziging abonnement ontvangen

  • 11 August 2014
  • 14 reacties
  • 788 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
Ik heb op 9 augustus j.l. mijn abonnement gewijzigd, mijn echtgenoot deed dat gisteren 10 augustus.
Hij kreeg netjes een bevestigings email,
ik ontving niets.

Raarrrrr....

Ik wil ook een bevestiging! 😛
icon

Beste antwoord door Dries 13 August 2014, 09:29

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 4
Badge +8
even een schopje omhoog.
Reputatie 7
Badge +9
Schoppen naar het baasje? 🙂
Reputatie 4
Badge +8
Nee Frans, happen naar de baas! 🙂
Reputatie 7
Zal even mee schoppen....:p
Reputatie 7
Badge +9
Pas maar op, straks komen er nog gele/rode kaarten 🙂
Reputatie 7
Ik ben niet gewelddadig. Ik zal zachtjes schoppen.....;)

Edit: geweldadid > geweldadig
Als dat maar niet resulteert tot een angry boss. You'll better watch out, go to sleep with one eye opened.:p
Reputatie 2
Badge +6
Hoi koorelle (én aanhang) ;)

Ik weet niet waarom je geen bevestiging hebt gehad, maar die had je wel moeten krijgen 😞 Als ik naar je aansluiting kijk, kan ik in ieder geval voor je bevestigen dat je op 10-08-2014 je internetbundel van 200 MB naar 500 MB hebt gewijzigd. Deze wijziging wordt doorgevoerd op 01-09-2014.

Zou je ons willen laten weten als die wijziging is doorgevoerd op 01-09-2014?
Reputatie 7
Ik ben blij dat het mee schoppen heeft geholpen....:D:p
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb onlangs mijn internetbundeltje per 1 september weer uitgezet maar ook ik heb daarvan geen bevestigingsemail ontvangen. Niet dat ik daar wakker van lig want de wijziging schijnt volgens Mijn Simyo goed doorgekomen te zijn. Het 3G internet deed het trouwens prima toen ik afgelopen week in NL was, ik heb niet eens met de APN instellingen hoeven rommelen. Net als bij de meeste Apple produkten: "It just works"!
Reputatie 4
Badge +8
Hahaha jongens!:p


Dries, dank je wel voor je antwoord.
Ik laat het weten!

dag dag!

Elle
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Scotsman,

Bij jou is het ook gelukt hoor, om je bundel uit te zetten 😉 Fijn dat je internet meteen werkte in Nederland! Ik snap soms ook niet helemaal hoe dit fout gaat bij sommige mensen/aansluitingen.


@koorelle: Dankjewel dat je het ons even wil laten weten 🙂 topper!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi koorelle (én aanhang) ;)

Ik weet niet waarom je geen bevestiging hebt gehad, maar die had je wel moeten krijgen 😞 Als ik naar je aansluiting kijk, kan ik in ieder geval voor je bevestigen dat je op 10-08-2014 je internetbundel van 200 MB naar 500 MB hebt gewijzigd. Deze wijziging wordt doorgevoerd op 01-09-2014.

Zou je ons willen laten weten als die wijziging is doorgevoerd op 01-09-2014?



Dries, alles is goed gegaan hoor!
Dat wou ik even zeggen.:o

Groet
koorelle
Reputatie 2
Badge +6
Hoi koorelle,

Dat is fijn 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer