.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn resterende belminuten als ik overstap van Sim Only naar Simyo Prepaid?

  • 17 January 2017
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

Badge
Het te goed wat je heb op simyo only gaat dat mee naar simyo prepaid ?
icon

Beste antwoord door Scotsman 17 January 2017, 10:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Nee, dat vervalt. Kun je beter per de 1ste van de maand de overstap in laten gaan. Ben je ook niks kwijt. Duur sowieso 5 werkdagen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Reputatie 7
Badge +9
Het overstappen binnen Simyo met nummerbehoud gaat snel (binnen een paar dagen ben je overgezet van sim-only naar prepaid) en de abonnementskosten voor de rest van de maand die je al had betaald worden aan je prepaid tegoed toegevoegd. Althans dit is mijn ervaring.
@scotsman,

Dat wist ik dus niet. Ga uit van wat ik lees op de servicepagina's.

Als men van prepaid naar abonnement gaat staat het er wel..
Reputatie 7
Badge +9
Misschien kreeg ik een speciale behandeling als trouwe Simyo-klant....
Badge +7
Hoi Oymis-2016,

Wat goed dat je deze vraag stelt! Als je wilt overstappen van Sim Only naar Prepaid, kan dit al binnen 5 werkdagen geregeld worden.

Het naar rato bedrag wordt als beltegoed aan je Prepaid toegevoegd. Als je bijvoorbeeld op 25 januari overstapt naar Prepaid, worden je abonnementskosten van januari naar rato berekend. Je betaalt dan niet de bundel voor de hele maand, maar alleen over de periode van 1 t/m 24 januari. De abonnementskosten van 25 t/m 31 januari worden dan aan je Prepaid beltegoed toegevoegd. Ik zie trouwens dat jouw forum account gekoppeld is aan een Prepaid aansluiting. Gaat dit over een andere aansluiting?

Als je hier vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@ Raytje en Scotsman, Heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Dus uiteindelijk had ik het juist 😛
Badge +7
Hoi Raytje,

Zoals je ziet, dacht ik dat jij het juist had. Heb het bericht inmiddels aangepast, Scotsman blijkt toch gelijk te hebben ;)

Groetjes,
Samantha

Reageer