.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn oude bundel als ik 'm aanpas?

  • 24 March 2017
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik wil mijn internetbundel tijdelijk op 0 zetten. Ik krijg vervolgens een waarschuwing die ik niet goed begrijp:
"Je hebt oude bundels, die we niet meer aanbieden. Je kunt je oude bundels houden. Als je voor een andere bundel kiest, is het later niet mogelijk om weer voor je oude bundel te kiezen."
Betekent dit dat ik later geen internetbundel kan nemen? Ik wil mijn oude belbundel gewoon handhaven.
Wie kan me vertellen hoe ik dit moet lezen? Dank alvast!
Eefje
icon

Beste antwoord door Ray 24 March 2017, 11:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Sinds vorige week heeft Simyo nieuwe bundels. Als je niks verandert dan blijf je jouw huidige bundel(s) houden. Veranderd je wel iets dan kun je niet meer terug naar het oude. Ik ga er dus eigenlijk wel vanuit dat dit ook betekend als je de bundel op 0 zet. Mocht ik het alsnog fout hebben dan zal een Moderator mij corrigeren.

Advies is om daar even op te wachten, ondanks dat er ik 99,9% zeker ben.
Reputatie 7
Badge +9
Bundels, die je nu hebt, kun je houden zolang je ze hebt! Wijzigen kun je alleen naar de nieuwe bundels. Na het wijzigen kun je niet meer terug naar een bundel, die niet meer aangeboden worden.

Als je nu bijvoorbeeld een 200MB of 500MB databundel hebt, dan kun je niet meer terug naar de bundels die je had.
Nadat je je databundel op 0MB hebt gezet, kun je geen 200MB of 500MB bundel nemen. Je zit dan vast aan het huidige aanbod.
Badge
Dank voor jullie info. Ik vind het toch wel raar: als ik nu mijn internetbundel op 0 zet, kan ik daarna nooit meer internetten met deze bundel.... Ik hoor graag van Simyo of dat idd correct is.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi eefjevdb,

Welkom op het Forum!

Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is over het wijzigen van je bundel! :(

Ik zie dat Ray en Groentjuh hier goed mee hebben geholpen, want het klopt wat zij zeggen. We bieden sinds 14 maart nieuwe bundels aan. Als je gebruik maakt van een oude bundel, dan kun je hier gebruik van blijven maken zolang jij je bundel niet aanpast. Schakel jij je internetbundel uit voor een maand? Houd er dan rekening mee dat je hierna alleen gebruik kunt maken van onze nieuwe internetbundels.

Als je hier vragen over hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten. :)

@ Ray en Groentjuh, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Badge
Dankjewel Asma. Nog even voor een goed begrip: dan kan ik dus later (als ik weer een internetbundel wil) een oude belbundel met een nieuwe internetbundel combineren? Daar had ik nog niet aan gedacht ;))
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eefjevdb,

Dat klopt! Als jij je belbundel onveranderd laat, dan kun je onafhankelijk daarvan gewoon internetbundels aanpassen 🙂 Pas als jij je belbundel actief wijzigt, verandert daar iets in.

Heb je hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer