.

Beantwoord

Gaat mijn nieuwe bundel meteen in?

  • 20 May 2017
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Vanaf volgende maand wil ik graag meer MB's, echter als ik dit aan wil passen staat erbij "direct actief".
Betekend dit dat ik voor deze maand al voor de MB's moet betalen als ik mijn abonnement 31 mei aanpas?
Kan ik beter wachten tot 1 juni en dan mijn abonnement aanpassen, aangezien ik de MB's dan pas nodig heb?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Ray 21 May 2017, 11:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je kunt dit inderdaad op 1 juni doen !
Reputatie 1
Badge +4
Vanaf volgende maand wil ik graag meer MB's, echter als ik dit aan wil passen staat erbij "direct actief".
Betekend dit dat ik voor deze maand al voor de MB's moet betalen als ik mijn abonnement 31 mei aanpas?
Kan ik beter wachten tot 1 juni en dan mijn abonnement aanpassen, aangezien ik de MB's dan pas nodig heb?

Mvg,

Bijgekochte MB's werken in de maand waarin deze gekocht zijn en saldo gaat niet mee naar de volgende maand.
Direct actief staat er alleen als er nog geen sprake was van een eerdere internet bundel of 4G optie. Op 1 juni aan passen is te laat want dan is de nieuwe maand reeds ingegaan. Aanpassen kan tot 1 juni.

Voor meer info, klik >>>> hier

Kortom, gaat het direct in dan per die datum anders per 1 juni. Let op: je betaald de kosten van je bundels altijd vooruit, die zie je ook terug op je MijnSimyo en je Factuur.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TJ,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dit even na komt vragen 🙂 Ik zie dat jij alleen een belbundel hebt, en geen internetbundel. Dat betekent dat Ray 100% gelijk heeft. Als je een bundel-type activeert zonder dat zo'n soort bundel eerder actief was, gaat hij per direct in. In jouw geval had je geen internet en ga je het activeren, waardoor het meteen ingaat. Wil je je bundel vanaf 1 juni? Dan kun je je bundel op 1 juni activeren. Dan gaat hij in.

Hou je er rekening mee dat je altijd een maand vooruit betaalt? Als je je bundel in juni activeert, dan betaal je voor juni en juli. Dat komt omdat je in juli dan betaalt voor augustus, in augustus betaalt voor september, enzovoorts. Dat geldt ook zo voor je belbundel.

Is het helder zo?

@ RonH, Frenske en Ray, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer