.

Beantwoord

Gaat mijn internet bundel direct in als ik er nog geen heb?

  • 23 December 2014
  • 9 reacties
  • 536 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb op dit moment geen internet bundel, op mijn simyo staat dat de internetbundel direct ingaat als je je abonnement aanpast.
Kan ik dus ook midden in de maand een internetbundel kiezen die dan meteen ingaat ? Of gaat hij dan pas de volgende maand is ??
En worden dan gewoon de volledige kostenin rekening gebracht, of slechts de helft  ?
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 December 2014, 08:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi xxx,

Als je internet aanzet terwijl je nog geen internet had in jou geval, dan gaat internet per direct in en wordt de bundel aangepast aan de maand.
Stel je hebt 30 dagen en je activeert je 300 MB internet bundel op de 20e dan krijg je 100MB en je betaald een derde van de bundel prijs. 
Vanaf de 1e heb je je volledige 300MB bundel.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi xxx,

Welkom op ons forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar 'abonnement', zo is het voor iedereen makkelijk te vinden.

Martijn® heeft je vraag al beantwoord, ik zou het niet mooier kunnen zeggen;)

Is het jou ook helemaal duidelijk zo?
Hoi xxx,

Welkom op ons forum:)

Ik heb je bericht verplaatst naar 'abonnement', zo is het voor iedereen makkelijk te vinden.

Martijn® heeft je vraag al beantwoord, ik zou het niet mooier kunnen zeggen;)

Is het jou ook helemaal duidelijk zo?


Hoi,

Bedankt voor de reactie, ja het is helemaal duidelijk! Alleen vreemd dat ik helemaal geen melding kreeg via e-mail of iets dat mijn bericht beantwoord was. Ik zat tot vandaag dus nog steeds op antwoord te wachten. Nadat ik inlogde kon ik het antwoord pas zien.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi xxx,

Fijn dat het duidelijk is.:D

Je behoort wel een notificatie te krijgen van een topic wat je bent gestart of waar je op gereageerd hebt. Je bent dan geabonneerd op dit topic. Dit kun je uitzetten, maar ik denk niet dat je dit gedaan hebt.;)

Dan is waarschijnlijk de mail in je spambox terecht gekomen. Kun je kijken of je de mail daar terug kan vinden?
Beste Simyo,

Vorige week heb ik een prepaid internet bundel gekocht. Tot nu toe is het nog niet gelukt om er ook daadwerkelijk gebruik van te maken. Alle instellingen van de telefoon staan goed dus het zou moeten werken. (ik heb het even met een andere simkaart met internet abbo gecontroleerd)
Hoe moet ik dit oplossen?

Ik hoor het graag!
Reputatie 3
Badge +9
Staat internet ook aan op je persoonlijke pagina?
Badge +8
Hoi lauraspies,

Welkom op het Simyo forum 🙂 Goed dat je het komt vragen.

Dat is inderdaad de vraag die ik ook zou stellen, Martijn®. Bedankt daarvoor :)
Ik heb het ook meteen even nagekeken, en ik zie wel dat je de optie hebt aangezet op Mijn Simyo.
Ik denk dat je met een vertraging te maken hebt gehad, maar nu staat de optie actief.
Ik raad je daarom aan om je toestel even uit te schakelen, en dan weer aan te zetten. Dan zou je lekker moeten kunnen internetten.
Laat je hier weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Hoi Charlene,

Het is gelukt!!! Dankjewel!

Groetjes Laura Spies
Reputatie 5
Badge +11
Hey, fijn dat je 't even laat weten, lauraspies 😮

Reageer