.

Beantwoord

Foutieve werking Abonnement veranderen via mijnsimyo

  • 4 August 2013
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Badge
Op 30 of 31 juli wilde ik mijn abonnement (bel minuten of sms) voor augustus aanpassen van 300 min/sms naar 700 min/sms en volgens de mijnsimyo website was dat gelukt. Nu zie ik dat dit niet is gelukt, en dat mijn bundel voor augustus nog steeds op 300 staat. Nu heb ik inmiddels gelezen dat je dit soort aanpassingen blijkbaar 4 dagen voor het begin van de nieuwe maand moet doen. Hoewel ik dit een irritante voorwaarde vind, en ondanks dat julle website eerst aangaf dat de aanpassing wél kon, accepteer ik dat ik mijn augustus bundel niet meer aan kan passen omdat ik te laat was. Waar ik het niet mee eens ben, is dat ik volgens de mijnsimyo site nu een hoge bundel heb voor september. Dit heb ik dus NIET aangepast; toen ik de aanpassing deed op 30 juli stond er gewoon dat ik mijn bundel voor augustus aan het aanpassen was (dit is dus een fout in jullie website, want ik kon toen mijn bundel voor augustus volgens jullie voorwaarden al helemaal niet meer aanpassen), en er stond niet dat de aanpassing voor september was. En nu kan ik mijn bundel voor september niet meer veranderen op de website. Ik wil in september gewoon een bundel van 300 min /sms, dus bij dezen de vraag of jullie dat weer terug kunnen veranderen.

Dit is niet de eerste keer dat ik teleurgesteld en door de gebrekkige functionaliteit van jullie website; hopelijk lukt het jullie dit snel te corrigeren.

Ik hoor graag snel van jullie,

Groet
Daan
icon

Beste antwoord door Alex 5 August 2013, 14:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi DanielW,

Om een wijziging van je bundel per de 1ste van de eerstvolgende maand in te laten gaan, dien je dit inderdaad minimaal 4 dagen voor het eind van de maand door te geven. Zodra je de wijziging wilt doorgeven kom je in het bevestigingsscherm uit. Daar zie je altijd de juiste maand staan. Ook kun je deze informatie altijd terug vinden als je op het blauwe informatieknopje drukt. Helaas kan de wijziging niet meer ongedaan worden gemaakt.

Groetjes,

Alex

Reageer