.

Vraag

Fout wijziging abonnement

  • 3 April 2012
  • 3 reacties
  • 1246 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,

Mijn abonnement is per 1 april gewijzigd van Simyo Geregeld naar Weinig, hier heb ik ook een bevestigingsmail van gehad. Nu kan ik sinds afgelopen zondag niet meer zien hoeveel belminuten ik nog heb. Als ik inlog krijg ik een foutmelding, error 500: internal server error. Het lijkt wel alsof ik geen abonnement meer heb want ik heb nu twee keer gebeld en krijg hier een geldbedrag voor berekend en dat klopt niet lijkt me.

Kan iemand dit uitzoeken voor mij?

Met vriendelijke groet,

Bianca Klumper

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Bianca,

Vreemd genoeg is uw belbundel bij het wijzigen van de bundels uit het systeem gehaald. Wij hebben dit inmiddels kunnen herstellen. We zullen de onterecht berekende verbruikskosten (4,74 euro) verrekenen met uw factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,



Ik heb de factuur van de maand april gehad en hier staan nog wel de verbuikskosten op (4,74 euro) die onterecht zijn, zie bericht van Alex.

Graag deze crediteren want dit is niet goed.



Groet

Bianca
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bianca,

Deze kosten zijn al verrekend op je maart factuur. Je kunt dit terug vinden onder het kopje kortingen en verrekeningen.

Groetjes,

Alex

Reageer