.

Sticky Vraag

FAQ: Hoe wijzig ik mijn bundels?

  • 18 July 2012
  • 0 reacties
  • 17142 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties


Je kunt bij Simyo iedere maand je bundels wijzigen. Je kunt je bundels wijzigen via je persoonlijke pagina, Mijn Simyo. Je kunt je belbundel, je sms of internetbundel wijzigen, activeren of beëindigen. Vergeet niet op de bevestigingsknop te drukken nadat je de juiste wijziging hebt geselecteerd. Nadat je dit hebt gedaan ontvang je een bevestiging per e-mail.

Hoe wijzig ik mijn belbundel?
Je kunt je belbundel wijzigen via je persoonlijke pagina, Mijn Simyo. Via het kopje Overzicht kun je je bundels aanpassen. Je kunt vervolgens je belbundel wijzigen door de gewenste belbundel te selecteren.

Hoe wijzig ik mijn internet bundel?
Je kunt de internetbundel wijzigen via je persoonlijke pagina, Mijn Simyo. Vervolgens kun je via het kopje Overzicht je internet bundel wijzigen door de gewenste internetbundel te activeren.

Hoe wijzig ik mijn sms of Flex 4G bundel?
Je kunt de sms of Flex 4G bundel activeren of beëindigen via je persoonlijke pagina, Mijn Simyo. Vervolgens kun je via het kopje Overzicht de sms bundel activeren of beëindigen.

Wijzig je de bundels voor het einde van de maand, dan gaan de bundels per de eerste van de volgende maand in. Met uitzondering van bundels waar ‘direct actief’ bij staat. Als je deze bundels bijvoorbeeld halverwege de maand aanzet, betaal je de helft van de kosten en ontvang je de helft van de bundel.

Let op: wanneer je je bundel wijzigt, worden in diezelfde maand de vaste abonnementskosten van de daaropvolgende maand al worden afgeschreven.

Hoe beëindig ik mjin abonnement?
Je kunt het abonnement opzeggen door te gaan naar Instellingen – Abonnement. Vervolgens kun je kiezen voor de optie 'Mijn abonnement opzeggen'.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.