.

FAQ: Kan ik mijn abonnementsvorm wijzigen?

  • 7 December 2011
  • 19 reacties
  • 4364 Bekeken

Badge +3
Bij Simyo kun je eenvoudig van abonnementsvorm wisselen via Mijn Simyo, je persoonlijke pagina op Simyo.nl.

Dus als je nu een abonnement hebt wat niet meer bij je belgedrag past, kun je elke maand gratis naar boven en naar beneden wijzigen.

Een wijziging gaat altijd in op de eerste van de volgende maand. Een uitzondering hierop zijn de laatste vijf dagen van de maand: wijzigingen die na de 25e worden ingevoerd, gaan pas de maand erna in.

19 reacties

Badge
Kijk, deze vraag was ik net aan het zoeken :-)
Omdat mijn belgedrag en vooral sms-gedrag is toegenomen, wil ik graag opwaarderen naar simyo-veel.
Betaal ik dan ook de 15,99 ipv 19,99 en moet ik dan wel weer opnieuw de aansluitkosten betalen?
Ik ben sinds December 2011 klant van jullie met een geregeld abbonnement tot nu toe dan :-)
Hoop op een snelle reactie, zodat ik het vandaag , nog net op de 25e, kan regelen!

Groetjes,
NiNa1970
Reputatie 2
Badge +4
Beste Nina1970,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt via je persoonlijke pagina op www.simyo.nl een bundelwijziging aanvragen (tabblad overzicht). Als je dit voor de 27ste nog aanvraagt kunnen we de wijziging op 1 juni voor je doorvoeren. Je zult voor Simyo Veel €15,99 betalen tot 9 januari 2013. Hierna zullen je kortingen komen te vervallen aangezien je dan al 12 maanden het abonnement hebt.

Groetjes,

Manisha
Bij Simyo kun je eenvoudig van abonnementsvorm wisselen via Mijn Simyo, je persoonlijke pagina op Simyo.nl.

Dus als je nu een abonnement hebt wat niet meer bij je belgedrag past, kun je elke maand gratis naar boven en naar beneden wijzigen.

Een wijziging gaat altijd in op de eerste van de volgende maand. Een uitzondering hierop zijn de laatste vijf dagen van de maand: wijzigingen die na de 25e worden ingevoerd, gaan pas de maand erna in.

Ik zou gaarne gebruik willen maken van een goedkoop simyo abonnement waarmee ik bv. een ander toestel kan krijgen  zoals een iphone 4s of een samsung sIII.
Is dit mogelijk?
Ik zou graag gebruik willen maken van een goedkoop simyo abonnement waarmee ik bijv. een ander toestel kan krijgen zoals de Iphone 4S of anders een Samsung SIII. Is dit mogelijk en zo ja wat gaat dit mij dan kosten?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ryan,

Simyo levert alleen Sim-only abonnementen. Het is helaas niet mogelijk om bij ons een toestel aan te schaffen. Je kunt een keuze maken uit onze abonnementen op www.simyo.nl.

Groetjes,

Manisha
Ik probeer al 2 maanden mijn abonnement te wijzigen van een Simyo 200 naar een Simyo 300. Je zegt dat het kan maar dit lukt niet via de site van Simyo. Ik heb het geprobeerd met Firefox, Chrome en Explorer, maar de website van Simyo geeft een foutmelding bij het bevestigen van de wijziging. De wijzgiging wordt vervolgens niet uitgevoerd.

Hoe kan ik mijn Simyo 200 nou wijzigen naar een Simyo 300?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum pluk,

Kan je aangeven welke foutmelding je precies krijgt?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Ik krijg deze fout bij het wijzigen van mijn abonnement als ik op bevestigen klik: 

Error 500: Internal server error
De pagina die je opvraagt kan niet worden getoond.

Er is een bericht gestuurd naar de administrator.

Dus als de foutmelding klopt dan zou de administrator, wie dat ook mag zijn, op de hoogte zijn gesteld. Ik heb het al tientallen keren geprobeerd. Kun je nakijken hoeveel mensen wel een abonnement hebben gewijzigd? Sorry, maar ik erger mij behoorlijk aan deze gang van zaken, dat ik via die forum mijn probleem oet kenbaar maken. De helpdesk is niet bereikbaar. Simyo belooft wel dat klanten hun bundels kunnen aanpassen, maar in de praktijk kan dit dit niet. 

Mvg,
Richard. 
Ik heb er ook een schermadruk van, maar die kan ik binnen dit forum niet laten zien.......
Badge +6
Hoi Pluk,

Ik zie in het systeem dat je je bundel hebt gewijzigd naar een Simyo 300.
Kan je mij een in privé bericht de printscreen sturen.
Hoi Natascha,

Dat gaat niet want je kunt ook in prive-berichten geen bijlagen sturen......
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pluk,

Zou je dan even een email willen sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] en het ticket nummer hier kunnen achter laten?

Groetjes,

Alex
Simyo, 

Mijn abbonement is nog steeds niet gewijzigd. Ik heb hier op het forum mijn probleem aangemeld en via de helpdesk. Van de helpdesk heb ik enkel moeten vernemen, dat zij nog geen tijd hebben om mijn issue te behandelen. Ik heb screenprints gemaild naar de helpdesk. 

 Hoe moeilijk kan het zijn? Ik wil van Simyo200 naar Simyo300. Ik ben hier al sinds begin januari mee bezig. Een klachtgerichtheid van nul. Ik moet elke maand oppassen, dat ik niet boven die 200 minuten kom anders betaal ik 30 cent per minuut. Ik ga dit maar eens melden bij Kassa en Tros Radar. Misschien helpt dat....... 

Erg triest dit. Symptomatisch voor de telecomsector..... 
Reputatie 2
Badge +1
Hey pluk,

Onze IT afdeling heeft een paar aanpassingen gedaan op jouw account waardoor het nu mogelijk zou moeten zijn om de bundelwijziging aan te vragen. Zou je dit nogmaals kunnen proberen?
Ja, nu lukt het wel. Maar nu gaat de wijziging pas in op 1 maart. Kunnen jullie hem niet wijzigen naar 1februari. Ik wil deze maand al 300 minuten. Het is de fout van Simyo, dat dit niet eerder ging. 
Reputatie 2
Badge +1
Hey pluk,

Omdat je in eerste instantie tijdig hebt aangegeven jouw bundel te willen wijzigen maar dit niet mogelijk was zullen wij aan het einde van de maand, indien je jouw 200 min/sms bundel hebt overschreden, de 300 minuten bundel verrekenen met jouw verbruik.
Hey pluk,

Omdat je in eerste instantie tijdig hebt aangegeven jouw bundel te willen wijzigen maar dit niet mogelijk was zullen wij aan het einde van de maand, indien je jouw 200 min/sms bundel hebt overschreden, de 300 minuten bundel verrekenen met jouw verbruik.

Dat is mooi. Ik hoop dat dit goed gaat, want het is een uitzondering in de systematiek. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pluk,

Je kunt mij of een andere moderator een berichtje sturen wanneer de maand voorbij is. Dan controleren we de bel/sms minuten en de verbruikskosten en kunnen we, waar nodig, een aanpassing doen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 1
Badge +2
Dit is nou Service met de S van Simyo.

Reageer