.

Beantwoord

Extra minuten kopen

  • 2 April 2013
  • 5 reacties
  • 973 Bekeken

Badge
Hallo,

Is het ook mogelijk om wanneer je bijna over je minuten bent om dan een aantal minuten bij te kopen? Ik heb een abbonement, waar ik soms meer minuten nodig heb. Ik weet dat ik iedere maand dit kan aanpassen maar ik vraag of deze optie bestaat om dus op te warderen!

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Yorick
icon

Beste antwoord door Natascha 3 April 2013, 10:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Ik snap je punt Yorick.

KPN (of moet ik zeggen de provider met het groene logo) heeft wel iets slims. Je geeft aan dat je 200 MB extra wilt voor 7, 50 per mnd. Maar zolang je dit niet gebruikt betaal je niets. Mocht je over je standaardbundel gaan, dan weet je dat dit je 7, 50 kost.

Zoiets zou je ook kunnen verzinnen voor belminuten.

Maar de prijzen zijn al zo laag bij Simyo dat ik begrijp dat men hier niet aan gaat beginnen. Wanneer jij over je bel- of databundel heen gaat verdient men veel meer aan je. Daarom blijf ik keurig binnen mijn bundel 🙂
Badge
Ja, dat wist ik al. Alleen ik zei dat het wissenvallig is en dat ik daar anders weer een maand voor moet wachten!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Yorick1989,

Zoals Martijn® aangaf is het mogelijk om jouw bundel te verhogen indien dit voordeliger voor jou is.
Reputatie 3
Badge +9
Je kunt wel je bundel verhogen, dit zal je er al snel uithalen mits je een keer buiten de bundel belt/internet.
Badge +6
Hoi Yorick1989,

Het is niet mogelijk om extra minuten te kopen wanneer je belbundel op is. Wanneer je belbundel op is en je gaat gebruiken maken van je aansluiting dan betaal je €0,31 per minuut dat je belt of per sms dat je verstuurd.

Reageer