.

Beantwoord

eSim aangevraagd maar alleen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik doen?

  • 17 May 2020
  • 8 reacties
  • 309 Bekeken

Beste mensen,

Zoals de titel al zegt heb ik geen verdere mailtjes gekregen. Alleen een “welkom bij Simyo” e-mail.

 

alvast bedankt voor de reacties!

icon

Beste antwoord door Ray 17 May 2020, 12:05

Bekijk originele reactie

8 reacties

Klinkt raar, maar check je spam folder eens. Heel soms verschijnen bepaalde mails daar. 

Dan denk ik dat alleen een Simyo medewerker je verder kan helpen. 

 

Hopelijk vandaag nog en anders morgen. 

Dan denk ik dat alleen een Simyo medewerker je verder kan helpen. 

 

Hopelijk vandaag nog en anders morgen. 

Toch bedankt voor jouw inzet. Nog een fijne dag verder!

Van hetzelfde.. :)

En wat staat er in je welkom mail? Staat daar iets over het vervolg van het proces?

En wat staat er in je welkom mail? Staat daar iets over het vervolg van het

Beste Bart,

Gefeliciteerd met je Simyo Sim Only abonnement!

Leuk dat je hebt gekozen voor Simyo! Vanaf nu heb jij de touwtjes in handen. In elk geval als het gaat om je mobiele abonnement. Bij Simyo heb je altijd inzicht in je kosten en verbruik via Mijn Simyo en de Mijn Simyo app. Je kan je bundels maandelijks wijzigen en op elk moment je instellingen aanpassen. Wij doen er alles aan om te zorgen dat je blij bent met je abonnement. Want als jij blij bent, zijn wij dat ook.

 

 

Wat kan je verder verwachten?
Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail met je inloggegevens voor Mijn Simyo. In deze e-mail lees je ook hoe je verder aan de slag gaat met je eSIM.

 

 

Heb je nog vragen? Dan kan je altijd terecht in de Mijn Simyo app, op onze servicepagina of op het Simyo Forum.

Veel plezier met je Simyo Sim Only abonnement!

 

Klinkt raar, maar check je spam folder eens. Heel soms verschijnen bepaalde mails daar. 

Had daar al gekeken, maar er is niks te vinden.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Darth Monarch,

 

Even voor de duidelijkheid, heb je een eSIM aangevraagd voor een actieve aansluiting of heb je en hele nieuwe bestelling geplaatst met eSIM?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer