.

Beantwoord

einddatum contract

  • 28 March 2013
  • 8 reacties
  • 736 Bekeken

Beste Simyo.

Op 31 januari is via Vodafone mijn contract bij simyo opgezegd met nummerbehoud.
Vervolgens heb ik doorgekregen dat dit per 4 maart zou doorgevoerd gaan worden ivm met 1 maand opzeg termijn.
Tot zover allemaal prima.
Op 4 maart in de ochtend, ging netjes mijn nummer over naar vodafone.
Wat schetst mijn verbazing, Op de factuur loopt het contract gewoon door, zonder nummer.Tot nu toe tot 31-maart.
Foutje kan gebeuren, mijn telefonische contact met de simyo medewerker was ronduit onbeschoft.
Dat mijn telefoon overgezet is wil niet zeggen dat mijn abbonement opgezegd is? Dit is nieuw voor mij!?
Wat moet ik met een abonnement zonder nummer??

Ik heb Vodafone gebld en zei bevestigde dat per 31 janunari mijn contract is opgezegd en per 4 maart mijn nummer en abonnement daar is gaan lopen.
En dat een nummeroverzetten hetzelfde is als een contract opzeggen.

Hoe kan dit en hoe lossen we dit nu op?
icon

Beste antwoord door Alex 3 April 2013, 14:02

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Wat had je voor abonnement maand of jaar?
Wie vertelde je dat je 1 maand opzegtermijn hebt?
Ik heb een maandelijks opzegbaar contract afgeloten, dit staat ook zo op Mijn simyo.
Daarnaast is telefonisch aangegeven aan vodafone door jullie dat ik per 4 maart over zou kunnen naar vodafone.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum issebell,

Wanneer je telefoonnummer is uitgeporteerd per een bepaalde datum, betekent dit ook dat je abonnement bij ons is opgezegd. Mocht de klantenservice hebben aangegeven van niet, dan is die informatie niet juist. Waarvoor excuses. Wanneer je een jaarabonnement had gehad, zou er nog sprake kunnen zijn van een afkoopsom. Dat is bij jou niet het geval. Ik zie dat de abonnementskosten van maart volledig in rekening zijn gebracht. De vaste abonnementskosten (€ 13,89) vanaf de uitporteerdatum zullen binnen 21 werkdagen op je rekening worden teruggestort.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum issebell,

Wanneer je telefoonnummer is uitgeporteerd per een bepaalde datum, betekent dit ook dat je abonnement bij ons is opgezegd. Mocht de klantenservice hebben aangegeven van niet, dan is die informatie niet juist. Waarvoor excuses. Wanneer je een jaarabonnement had gehad, zou er nog sprake kunnen zijn van een afkoopsom. Dat is bij jou niet het geval. Ik zie dat de abonnementskosten van maart volledig in rekening zijn gebracht. De vaste abonnementskosten (€ 13,89) vanaf de uitporteerdatum zullen binnen 21 werkdagen op je rekening worden teruggestort.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex


Oke dank je wel voor je antwoord!

Groetjes Claudia
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb ook een paar niet zo positieve ervaringen met de klantenservice van Simyo. Ze roepen maar wat, zijn over het algemeen piepjong (komen over als jonge mensen die stage lopen) en inhoudelijk ingaan op problemen? Dat zit er helaas niet in. Nee, het voelt niet echt goed. Bijzonder eigenlijk dat een forum beter functioneert dan de telefonische klantenservice.
Badge
Wellicht hebben ze om de lange wachttijden aan de telefoon in te korten mensen aangenomen via uitzendbureau's en ze een script gegeven die niet geheel werkt, waardoor die mensen snel gefrustreerd en geirriteerd raken?
Reputatie 1
Badge +2
Dat zou zomaar kunnen. Helaas werkt de maatregel dan averechts en ontstaan er alleen maar meer klachten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak,

We vinden het erg belangrijk dat de kwaliteit van de klantenservice hoog is.

Mocht je het nog weten. Kan je mij dan een privé bericht sturen met de datum dat je hebt gebeld en het tijdstip? Kan je ook aangeven met welk telefoonnummer je hebt gebeld? Wij kunnen dan nagaan wat er niet goed gegaan is en de medewerkers hier op trainen. Mocht je het niet meer weten, zou je dan kunnen aangeven wat er volgens jou niet goed ging?

Groetjes,

Alex

Reageer