Op 31 januari is via Vodafone mijn contract bij simyo opgezegd met nummerbehoud.
Vervolgens heb ik doorgekregen dat dit per 4 maart zou doorgevoerd gaan worden ivm met 1 maand opzeg termijn.
Tot zover allemaal prima.
Op 4 maart in de ochtend, ging netjes mijn nummer over naar vodafone.
Wat schetst mijn verbazing, Op de factuur loopt het contract gewoon door, zonder nummer.Tot nu toe tot 31-maart.
Foutje kan gebeuren, mijn telefonische contact met de simyo medewerker was ronduit onbeschoft.
Dat mijn telefoon overgezet is wil niet zeggen dat mijn abbonement opgezegd is? Dit is nieuw voor mij!?
Wat moet ik met een abonnement zonder nummer??
Ik heb Vodafone gebld en zei bevestigde dat per 31 janunari mijn contract is opgezegd en per 4 maart mijn nummer en abonnement daar is gaan lopen.
En dat een nummeroverzetten hetzelfde is als een contract opzeggen.
Hoe kan dit en hoe lossen we dit nu op?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie