.

Vraag

Einddatum abonnement

  • 15 February 2012
  • 1 reactie
  • 738 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,



Ik heb via Tele2 mijn abonnement (met nummerbehoud) op laten zeggen bij Simyo. Nu kreeg ik van Tele2 een melding dat mijn abonnement op 14 maart 2012 overgezet gaat worden met mijn nummer. Echter, via MijnSimyo kan ik hier niets over terugvinden. Ook staat op jullie site dat een abonnement altijd op de eerste van de volgende maand stopgezet wordt (wat zou betekenen dat ik twee weken niet kan bellen).

Kunnen jullie mij vertellen of en hoe ik terug kan vinden wanneer mijn abonnement bij Simyo stopt?

Bedankt!



Erg jammer trouwens dat Simyo geen blackberry diensten aanbiedt, anders was ik zeker gebleven! Wie weet, als het over een jaar wel kan, dat ik weer terugkom 🙂

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi EMK,

Je abonnement wordt opgezegd per 14/3/12 als je per die datum nummerbehoud hebt aangevraagd. Zolang je het niet zelf opzegt, zal het telefoonnummer pas per de nummerbehoud datum bij ons uit dienst gaan. Overigens bieden wij zeer binnenkort ook Blackberry diensten aan. Wij hopen dit in maart te kunnen lanceren.

Wil je hier over op de hoogte blijven klik dan hier om je in schrijven. Laat dan je e-mail adres achter, dan krijg je van ons als eerste bericht wanneer de BlackBerry bundel beschikbaar komt.

Reageer