.

Beantwoord

Eerder dan einddatum overstappen naar een andere provider

  • 9 December 2013
  • 6 reacties
  • 1508 Bekeken

Badge
Hoi!

Ik heb een vraagje, ik heb in maart 2013 mijn simonly abonnement afgesloten bij simyo. Ik heb hier voor een jaar abonnement gekozen. Nu heeft mijn mobiel het helaas begeven en zou ik graag een abonnement nemen met een mobiele telefoon, het liefst ook bij een andere provider(kosten komen hier helaas toch iets te hoog uit). Tot wanneer moet ik nu wachten om over te stappen op een andere provider en hoe gaat dit dan in zijn werking? 

Bij mijn gegevens kan ik het contract namelijk opzeggen, maar dit lijkt me raar ivm het jaarcontract. 
icon

Beste antwoord door Natascha 10 December 2013, 19:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Opzeggen kan altijd. Echter, indien je binnen het jaar opzegt zul je wel de resterende contractduur moeten afkopen.
Badge
okee en vanaf wanneer kan je dan een ander contract afsluiten?(voor in maart)
Reputatie 7
Je wilt naar een andere provider? Als je je nummer wilt behouden moet de nieuwe provider een aanvraag tot nummerbehoud indienen bij Simyo dat Simyo zal goed- of afkeuren. Dit afhankelijk van hetgeen je met Simyo hebt afgesproken omtrent de afkoop van het resterende contract. Denk ik.....:o
Ik denk dat een Simyo-moderator dit morgen, zodra de Klantenservice beschikbaar is, zal oppakken en je hiermee helpen.

Succes!

NB Naar welke provider wil je overstappen? En waarom?
Badge
Bedankt! Ik weet nog niet naar welke provider precies, maar ben van plan om voor een iPhone te gaan en die zijn in ieder geval betaalbaarder in combinatie met een abonnement haha. 
Reputatie 7
Ik begrijp het. Hoef je in ieder geval niet in een keer het aankoopbedrag voor een iPhone op tafel te leggen. Maar hou wel in je achterhoofd, dat je 'gratis' iPhone uiteindelijk meer (heeft ge)kost dan dat je deze los aanschaft i.c.m. een simonly abonnement.
Badge +6
Hoi!

Ik heb een vraagje, ik heb in maart 2013 mijn simonly abonnement afgesloten bij simyo. Ik heb hier voor een jaar abonnement gekozen. Nu heeft mijn mobiel het helaas begeven en zou ik graag een abonnement nemen met een mobiele telefoon, het liefst ook bij een andere provider(kosten komen hier helaas toch iets te hoog uit). Tot wanneer moet ik nu wachten om over te stappen op een andere provider en hoe gaat dit dan in zijn werking? 

Bij mijn gegevens kan ik het contract namelijk opzeggen, maar dit lijkt me raar ivm het jaarcontract. 


Hoi Tessx03,

Dat is erg vervelend dat je toestel het niet meer doet. Je kunt het abonnement opzeggen echter zul je zoals RicoK aangeeft een afkoopsom moeten betalen omdat je het abonnement eerder wilt opzeggen. Kan je mij laten weten of je hiermee akkoord gaat dan kan ik dit doorgeven aan de juiste afdeling.

@RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer