.

Beantwoord

De looptijd van mijn abonnement is verstreken. Vanaf wanneer kan ik kosteloos opzeggen met nummerbehoud?

  • 7 May 2017
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Mijn abonnement loopt van 1 mei 2016 tot 1 mei 2017,kan ik nu kostenloos dit abonnement beeindigen met nummerbehoud?


Bij een ander simyo abonnement van mij staat dat mijn contract de einddatum heeft bereikt,kan ik dan ook kostenloos beeindigen met nummerbehoud?

Frans
icon

Beste antwoord door Samantha 8 May 2017, 13:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Frans,

Voor beide contracten is het antwoord ja maar wel met een kleine kanttekening. Opzeggen doe je niet zelf bij de wens voor nummerbehoud maar dat doet de nieuwe provider.

Wat is de reden dat je wilt opzeggen? Gewoon een vraagje uit nieuwsgierigheid. Simyo zal het in ieder geval erg jammer vinden. 🙂
Badge +7
Hoi sutton33us,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je ons wilt verlaten! 😞 Ik zie dat je abonnement nu inderdaad maandelijks opzegbaar is. Dit betekent dat je kosteloos kunt overstappen naar een andere provider. Hou nog wel rekening met een opzegtermijn van 30 dagen. Dit geldt voor beide nummers.

Je kunt overstappen naar een andere provider door daar nummerbehoud aan te vragen. Je kunt hierbij een overstapdatum kiezen die minstens 30 dagen in de toekomst ligt. Dit in verband met je opzegtermijn. Op deze overstapdatum wordt je nummer overgezet naar je nieuwe provider, wordt je Simyo abonnement stopgezet en gaat je abonnement bij je nieuwe provider in. Je hoeft niet zelf op te zeggen via Mijn Simyo, door nummerbehoud aan te vragen zegt je nieuwe provider je abonnement voor jou op.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂
De reden dat ik mogelijk over wil stappen is wat komplex en heeft niets met de service of zo van simyo te maken,daar ben ik altijd zeer tevreden over geweest
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sutton,

Ben blij om te horen dat je altijd erg tevreden bent geweest met onze service! :D

Als je hulp nodig hebt met de overstap, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je graag verder.

Groetjes,
Asma

Reageer