.

Beantwoord

Wat is de ingangsdatum van mijn nieuwe contract?

  • 21 February 2017
  • 3 reacties
  • 359 Bekeken

Ik ben langer dan een jaar abonnee en kon kiezen voor € 10,-- abonnement ( voor mij 1000mb).
Bij het aanbod stond ingaande 21 februari en nu is een contract opgesteld per 1 maart 2017.

Moet dan ook de ingangsdatum niet 21 februari 2017 worden?

In afwachting

met vriendelijke groet

Geert de Korte
icon

Beste antwoord door Samantha 21 February 2017, 16:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Geert de Korte,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk dat je weer een jaar langer klant bij ons bent! Al kan ik me voorstellen dat er wat onduidelijkheid is over de ingangsdatum.

Je nieuwe contract loopt precies één jaar. In jouw geval is hij op 21-02-2017 ingegaan en loopt hij tot en met 21-02-2018. Omdat het technisch niet mogelijk is om je bundels in een lopende maand aan te passen, wordt de bundelwijziging per de 1e van de volgende maand doorgevoerd. In andere woorden: de ingangsdatum van je contract is 21-02-2017 en je nieuwe bundels gaan per 1-3-2017 in.

We hadden er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om het contract tegelijkertijd met je bundels te laten beginnen. Dit zou ook betekenen dat de einddatum van je contract 01-03-2018 zou worden. Mocht je (ik hoop natuurlijk van niet) na de einddatum willen overstappen, zou je langer moeten wachten totdat je kon overstappen. Aangezien jij je contract op 21-02 getekend hebt, vinden wij dat je recht hebt dat je contract ook op deze dag ingaat.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Dus mijn MBs worden niet direct per 21-2-2017 op 1000 mb gebracht.

Dit voor mij van belang, omdat ik er nog maar 7 heb.
Dan moet ik voor febr bijkopen.

Gaarne reactie Samantha

In afwachting Geert
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Geert de Korte,

Nee, dat gaat echt pas per 1 maart in. Ik heb er overigens voor gezorgd dat je deze maand nog wel doorkomt. Kijk maar eens op je Mijn Simyo! Vergeet het cadeautje niet uit te pakken ;)

Groetjes,
Caspar

Reageer